Hlavní navigace

Spektrum Home se zapojí do měření sledovanosti

1. 3. 2023

Sdílet

Spektrum Home Autor: AMC Networks International

Kutilská televizní stanice Spektrum Home zahájila 1. března volné vysílání v DVB-T2. Zároveň se zapojí do oficiálního měření sledovanosti a začne obchodním klientům nabízet reklamní prostor ve svém programu.

Stanice Spektrum Home je v Multiplexu 23, kde vysílá také TV Barrandov nebo TV Seznam. Signál pokrývá 99 % populace. Program je na pozici dříve označené jako Test-3.

Při prodeji reklamy bude Spektrum Home zastupovat společnost Atmedia. „S televizní skupinou AMC spolupracujeme již od roku 2008, tedy od samého začátku působení mediálního zastupitelství Atmedia na českém trhu. Byla to vůbec první televizní skupina, se kterou jsme tehdy navázali spolupráci, na jejímž základě jsme začali budovat trh tematických televizních stanic u nás. Rozšíření našeho portfolia o Spektrum Home na začátku března potvrzuje úspěšnost této dlouhodobé spolupráce,“ vzpomíná ředitelka Atmedia Michaela Suráková.

Spektrum Home zůstává i v nabídkách satelitních, kabelových a IPTV operátorů. Je však vůbec první stanicí z portfolia AMC, kterou budou moci diváci sledovat bezplatně v terestrickém vysílání.

Atmedia zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, které loni dosáhly podílu na sledovanosti 5,1% v cílové skupině 15–69. Denně oslovily v průměru 1,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, přičemž alespoň jednou týdně si některou z nich zapnulo 37 % televizních diváků a aspoň jednou měsíčně 58 %.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).