Hlavní navigace

Špuntík.cz se spojuje s Feedo, vzniká tak skupina s obratem přes 1,5 miliardy

11. 4. 2019

Sdílet

Košík - nákup Autor: Isifa

Na trhu s dětským zbožím vzniká spojením specialisty na kočárky a autosedačky Špuntík.cz se specialistou na plenky a výživu největší obchod na trhu. Do nově vznikající skupiny Feedo patří vedle online obchodu i osmnáct kamenných prodejen. Skupina bude po spojení směřovat k obratu přes 1,5 miliardy korun.

Společnost ags 92, s.r.o., pod kterou spadají značky Feedo, Babiez, Kašpárek a Predeti.sk se spojuje s významným hráčem v kategorii dětského segmentu, maloobchodu a online prodejcem Špuntík.cz, za kterým stojí skupina MMS Digital a.s. z multimediální skupiny Media Bohemia a.s. Obě společnosti spojením upevňují svou silnou pozici na trhu s kojeneckým a dětským zbožím.

Prvním společným projektem bude otevření nové největší prodejny (s plochou více než 1.500 m2) s kojeneckým zbožím v České republice v Praze Hostivici. Společně chtějí obě firmy  vybudovat rychle rostoucího leadera trhu s kojeneckým zbožím, který bude působit v oblasti velkoobchodu, retailu a online. Plánovaný růst by v následujících letech měl dosáhnout 20 % ročně.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).