Hlavní navigace

Sraz harlejářů přenášela na Facebooku TV115, oslovila víc než milion uživatelů

16. 7. 2018

Sdílet

TV 115, Harley Davidson sraz Autor: TV115

UVNITŘ VIDEO – Internetový projekt TV115, který se označuje za „eventovou televizi“, uskutečnil během prvního červencového týdne celkem 24 živých přenosů z pražských oslav 115. výročí od založení americké motocyklové firmy Harley Davidson. Pro odbavení videí na facebookovém profilu události použila „mobilních technologií“.

Technologicky i dramaturgicky nejnáročnější bylo živé vysílání pomocí tabletu a tří mobilních telefonů z vozu jedoucího uprostřed spanilé jízdy harlejářů Prahou, zrekapituloval producent projektu David Černý. Je autorem projektů, jako je iReportér České televize, webu Miluju Prahu nebo facebookové stránky televize Černá Kukla.

Celkem se na facebooková videa z pražského srazu příznivců motorek Harley-Davidson podívalo 1 011 754 diváků a jednotlivé příspěvky vyvolaly celkem 21 162 interakcí v podobě lajků, komentářů nebo sdílení. Počet zhlédnutí videí dosáhl necelých tří set tisíc. 

Přenos schvalovala americká centrála

Nejsledovanějším pořadem se na Facebooku stala diskuse sourozenců Davidsonových s dosahem přesahujícím 351 tisíc uživatelů, následována oběma přenosy ze spanilé jízdy, když si přenos z motocyklu našel 112 tisíc a z automobilu 103 tisíce zájemců. Samotný profil pražského srazu má přitom jen něco přes osm tisíc sledujících.


Autor: TV115

Dosah a počty zhlédnutí jednotlivých videí.

Zajímalo nás, co dokáže televize vysílaná z facebookového profilu, a musím říct, že milionový zásah nás ohromil. Také přímý přenos z jedoucího auta předčil naše očekávání, zhodnotil spolupráci hlavní organizátor pražských oslav Jarda Vavřina z pražského klubu Harley-Davidson. Ten musel online přenos oslav prosadit přímo u americké centrály společnosti. 

Průběh vysílání zajišťoval zmíněný producent Černý, který pracuje jako vedoucí vydání v televizi Prima. Technologické řešení celého přenosu pak dodal Jan Pospíšil ze společnosti Videoživě.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).