Práni otcem myšlenky ? Já bych řekl že to bylo přesně naopak že Ofo právě neuspěl. Jen ukazujete psychologický proces racionalizace ( ...ty hrozny jsou stejně kyselé...) jako reakci na zklamání.
Úspěch se neměří dobrým pocitem pár fanoušků městské cyklistiky, ale ziskem. A jestli jste si nevšimnul není ani dostatek lidí co jsou ochotni platit za Rekola natož za dražší bike-půjčovna , nikoli bike-sdílení.
Podmínka všech "sharingových" služeb dopravních prostředků jsou lidi, hodně lidí, kteří udrží službu v provozu. Proto se v Praze launch Bikesharingu ofo povedl, nasadili jsme jich dost na to, aby služba byla dostupná a kvalitní - kola na místech kde je zákazníci chtějí, kola která jsou technicky ok. Bohužel když to vzali do ruky manageři z Uberu, kteří na kole po městě nikdy nejeli a nechápali jak provoz funguje, nemohlo to dopadnou to jinak.