Tom04, no sice to pisete hezky, ale realita opravdu takova byt muze.
Aby se to dalo vztahnout k vasemu pojeti co pisete, tak si predstavte ze obchodovali se zvejkackama a ne s celym balenim ale kusem. Tedy 10 polstarku je jedno baleni, jeden polstarek je 10 haliru, baleni tedy za korunu. A ted si predstavte ze dodavate zvejkacky a korunky naskakuji. Jsou to ale tak male castky, ze nejsou videt. Za pul roku uz si ale reknete, hergot, tady neco chybi. Proverite posledni faktury, zjistite ze jeden odběratel nezaplatil. Kouknete dal do historie a ejhle, neplati uz pul roku. A vam na uctu chybi 500Kc.
Tak asi takhle musite uvazovat. A nejspis takovyhle drobny jsou pro TMobile ajfouny. U firmy s miliardovymy obraty fakt nestihate kontrolovat korunove polozky. A taky ruzni odberatele maji ruzne tolerance. Jeden je rizikovy, vyjizdi se kazdy mesic, nektery je duveryhodny (kamarad kamarada) a tak se to zkontroluje az po roce nebo az kdyz nekde neco chybi.
Stejně je to vtipný.
Taková korporátní level verze toho, jako když nějakej trouba koupí telefon na Bazoši nebo Aukru, zaplatí dopředu převodem a ejhle, on to byl podvod a ta věc reálně neexistovala a nic nepřišlo. Ale prodejce píše že to pošle za tejden, pak už je to na cestě a určitě za to může pošta, pak zase erupce na slunci... Měsíc a nic.
Akorát T-Mobile byl tak bystrej, že to prokouknul až když jim chybělo zboží za miliardy. To chce pořádnou korporátní slepotu.