Asi to bude tím, že Temu se sem vyloženě tlačí.
Znám dost lidí, kteří občas něco koupili na Aliexpressu, ale bylo to ve stylu: chci/sháním levnou věc, hledám, a nikdo to sem nevozí, ale našel jsem to na AliExpress, tak jsem to objednal
. Obvykle ten nákup začínal tím, že člověk ví, co chce koupit, ale tak nějak to jinde není (levně) k sehnání; a samozřejmě je potřeba zvážit rizika a potenciální (ne)kvality.
Ale Temu (+Shein...) je vyloženě masová záležitost. Kolegyně v práci sedí nad aplikací, a koukají, co by si levně koupily
- ne proto, že něco takového opravdu potřebují (a jinde neseženou), ale protože to je levné a prostě si jen udělají radost. (Takový lipstick effect
moderní doby.)
(Ta možnost náhledu zprávy před odesláním mi tu krutě chybí!)