V Praze se elektrobusy zkouší už delší dobu, první tři pokusy dopadly špatně, takže teď se vybrala rovinatější trasa a bus se na konečné dobíjí z trolejí při každé otočce. Jak budou baterie postupně odcházet, objeví se dobíjecí troleje i na druhé konečné, pak na průběžných zastávkách a nakonec na převážné délce trati. Až bude Tesla umět dojet na jedno nabití s rezervou a při naplno běžící klimaatizaci, či topení, aspoň 1 000 km, nabití bude trvat max. 5 minut, baterie ztratí po 10 letech provozu max. 5% kapacity a cena klesne na max. 350.000 Kč, začne to být použitelné.,
V Krkonosich se za zimnich podminek testoval autobus na baterie. Jezdil jako skibus v tom nejhorsim a zkusenosti ridicu jsou naprosto pozitivni. Po celodennim jezdeni zbyvalo jeste 30% kapacity baterii. Jezdilo to mezi Cernym dolem, nahoru na Hoffmanky, a pak smerem na Pec nebo Pomezky. Kde se to presne tocilo uz nevim, ale slo o tu nejhorsi streku, na ktere se propali nejvic paliva - a to vse jeste za zimnich podminek.
Nakladak sice poveze vetsi naklad, mozna stale existuji technologicke potize s recyklaci baterii, ale i tak uz beru s rezervou kritiku na adresu elektrovozidel.