Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Tradiční TV na ústupu. Internet jako hlavní zdroj videa využívá už 43 % Čechů, ukázal průzkum. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 6. 11. 2025 14:55

    Trident

    Uvedl jsem padny argument. Skalovani a hustota leteckeho provozu. Chcete-li to v cislech od roku 1946 tak je to 200-250x nasobek celosvetove. Objem ktery jste v minulosti mel za cely rok mate dnes treba v silnejsich spickach za 1 den. To vam papirove formulare nezvladnou.
    Legalne navic uz ani sloty snad nezaregistrujete. Rada predpisu a regulativu vyzaduje elektronicke zaznamy. Jste schopen udelat papirovy fallback v pripade vypadku lokalnich operaci na letisti jako treba udrzba. Snad velmi omezene nejake operace handlingu.
    Proc se domnivate ze fakt ze si nedokazete dohledat sam objemy letecke prepravy a naroky na jeji procesing souvisi s neci hlouposti? I kdyby teoreticky bylo vse odbavovano rucne porad budete potrebovat alespon telefonni site nebo dalnopisy (ktere byly prekurzorem ji dnes zastarale AFTN) abyste se efektivne dobusil na jina rizeni letoveho provozu.
    Protoze mozna je to pro vas prekvapeni. Ale letadlo leti minimalne z bodu A do bodu B. A ten bod B je v nejakem bubakove kam byste ty formulare musel bud poslat nebo je nekdo musi prebouchat do kratkych zprav dalnopisem. Tohle vsechno se musi synchronizovat s jinymi cinnostmi jako handling, rezervace timeslotu, odrzbove odstavky apod. A to nehovorim o sluzbach dale na to navazanych specialne pro piloty jako treba sluzby rizeni letoveho provozu, NOTAMy nebo METAR. Dnes uz mate tak silny provoz ze hlasova komunikace vysilackami je silne omezujici a prechazi se na automatizovane zpracovani.
    Resenim neni navrat ke staremu systemu. Resenim je udelat sluzbu robustnejsi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).