Reklama možná regulovaná je. Ale už ne sponzoři programu (někdy bývají dva) na začátku a konci reklamy. A také upoutávky a znělky.
Není to tak dávno, co jsem to měřil. Sice u Primy, ale to na tom moc nemění. Sedm minut. A to v hodině byly tyto bloky tři!
To, že reklamu potřebují neznamená, že si na to nemůžeme stěžovat! Nemluvě o tom, že čím otravnější a delší to je, tím větší snaha to v tu dobu nesledovat.
Už jste s tou reklamou fakt trapní. Po třiceti letech kapitalismu, jste ještě nepochopili, že komerční FTA televize je závislá na příjmu z reklam???
Za další, reklama je v celé EU regulovaná. Takže stejné množství reklam vysílá jak česká Nova, tak i německá RTL anebo francouzská M6. Celkem to dělá max 12 min během jedné hodiny. Takže 60-12=48. Takže filmu je minimálně 48 minut během hodiny. Co ale není regulované je promo stanice a je pravda, že české stanice je mají neúměrně dlouhé. Třeba v Itálii vysílá Mediaset na svých kanálech promo o délce 20-30 sekund. Ale to je už jiný příběh. Reklama je potřeba!!! Je to součást trhu a ekonomiky ze které pak profitujeme všichni.
Po třiceti letech kapitalismu, jste ještě nepochopili, že komerční FTA televize je závislá na příjmu z reklam???
Já to chápu. Jako divák ale musím souhlasit, že množství reklam uprostřed pořadů na těchto stanicích překročilo můj práh trpělivosti. Náklady (nutnost vypnutí zvuku nebo přepnutí na jiný kanál a hlídání abych nezmeškal pokračování pořadu) převýšily výhody (zas tak dobré pořady tam nevysílají). Naštěstí pro tyto televize je dostatek diváků, kterým to nevadí a tu reklamu si případně po sté znovu vyposlechnou. A dobře jim tak :-)