Ambiciózní plány představil na setkání s novináři ředitel televize Přemysl Svora. Podle jeho slov se regionální pražská televize stává významným hráčem na poli lokálního zpravodajství a svým zásahem v regionu už měla předstihnout ČT24, Radiožurnál nebo Frekvenci 1.
Vyplývá to z dlouhodobého průzkumu spotřebitelského chování a mediální konzumace MML – TGI společnosti Median. Podle tohoto průzkumu sleduje vysílání TV Praha denně více než 300 tisíc diváků. Z průzkumu rovněž vyplývá, že týdenní sledovanost této televize je bezmála 500 tisíc diváků,
uvedl Svora.
Průzkum provedla agentura Median ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 a prvním čtvrtletí 2018 na vzorku patnácti tisíc respondentů. Praha TV s.r.o. vysílá terestricky v regionální síti 4 provozovatele Prague Digital TV, dále prostřednictvím UPC, O2 a dalších kabelových operátorů. Vlastníkem společnosti Praha TV je Přemysl Svora, Československá filmová společnost a OUR media.