Ono to platí i pro jediného akcionáře. ;oD
Ale obecně jde o poznatek, že pokud zavedená firma sáhne na své základní atributy (jméno/značka/logo/a pod), jde to s ní obvykle dost rychle s kopce.
V tomto případě bych to přeložil jako: pokud jste to ještě neudělali, najděte si honem náhradní sociální kanál!
Tak za mě třeba Dacii změna loga z otvíráku na X výrazně prospěla. Méně se mi líbí transformace Benziny na Orlen, ale chápu, že prostě chtějí sjednotit značku napříč trhy a tím, že to dělají tak pozvolna, tak to zas až tak moc nebolí.
To, co předvádí Musk, mi hlava nebere, ale to neznamená, že to je špatně. My o tom žvaníme v diskusi a on to dopracoval na aktuálně druhého nejbohatšího člověka na světě.
Musk potrebuje socialni sit aby mohl ovplyvnit nejblizsi prezidentske volby v USA.
Jestli bude pokračovat v nastoupeném trendu, tak si asi bude muset koupit ještě nějakou další, protože tuhle stihne zlikvidovat dřív, než se kampaň pořádně rozběhne. :-) (OK, úplně zlikvidovat asi ne, ale řekněme učinit irelevantní.)
Otázkou je, co aktuálně druhý nejbohatší člověk na světě
chce: provozovat službu nebo být úplně nejbohatším člověkem na světě?
V druhém případě by totiž metoda rozhoupat loď, ať nabírá vodu, a pak ji prodat na díly
mohla být mnohem výnosnější. Ostatně: předpokládám, že film Pretty Woman
znáte - tam je takové chování docela hezky vysvětleno...
On to vlastní i někdo jiný? Na Wikipedii vidím:
Dne 13. dubna 2022 učinil dosavadním akcionářům nabídku na koupi 100 % akcií sociální sítě Twitter za 54,20 dolaru za akcii v celkové hodnotě 43 miliard dolarů. Dne 25. dubna bylo oznámeno, že Twitter je připraven Muskovu nabídku přijmout.[37][38][39][40] V říjnu 2022 Musk akvizici Twitteru za 44 miliard dolarů dokončil.[41]