Především správci firemních účtů by měli být cílem nových služeb, které aktuálně testuje Twitter. Sociální síť by chtěla rozšířit možnosti aplikace Tweetdeck, která zjednodušuje práci s účtem. Informuje o tom server BBC.
Nová, a placená služba, by měla být bez reklamy a poskytovat lepší analytiku a přehledy o úspěšnosti příspěvků. Podle novináře Andrewa Tavaniho by se cena služby mohla pohybovat kolem dvaceti dolarů měsíčně.
2 more notes on 'advanced TweetDeck': 1. Monthly subscription fee Twitter is exploring in the survey is $19.99. 2. Complete list of features pic.twitter.com/YEOf9AQ9bt
— Andrew Tavani (@andrewtavani) 24. března 2017
Twitter, respektive Tweetdeck by se tím ale dostal na scénu placených aplikací jako SocialFlow nebo HootSuite, kteří už mají za roky fungování vybudovanou stabilní pozici.
Každopádně další zdroj příjmů Twitter potřebuje. Peněz z reklamy mu ubývá a loni se dokonce spekulovalo o prodeji samotné firmy. Sociální síť po jedenácti letech fungování používá kolem 319 miliónů uživatelů.