
Český gastro startup Uget, který za normálních okolností funguje jako nákupní a zprostředkovatelská platforma pro restaurace a jejich dodavatele, spustila na adrese shop.uget.cz eshop pro koncové zákazníky, funguje zatím jen po Praze.
Princip eshopu je stejný jako u původní gastroplatfromy, tedy zprostředkovává nákup produktů přímo od dodavatelů, těch je v nabídce kolem 200 a zahrnují zahraniční i lokální producenty, systém jim poskytuje automatickou správu objednávek.
Veřejnost chce startup nalákat především na v řetězcích běžně nedostupné potravinové produkty. Sortiment tvoří typická nabídka pro restaurace. Ta zahrnuje například jehněčí a jelení maso, celé sele, uruguayské steaky, 100% ovocné PiuPiu sirupy, specifické veganské produkty nebo prémiový alkohol.
„V nabídce jsou zatím produkty od našich partnerů. Dostupný sortiment stále rozšiřujeme a vyjednáváme spolupráci i s dalšími dodavateli. Zapojit se přitom může prakticky kdokoliv,“ říká zakladatel startupu Ilya Ivanov.
„Tím, že umožníme prodávat napřímo bez prostředníků, mohou dodavatelé prodávat i prémiové zboží za ceny, na které by se ve specializovaných obchodech normální spotřebitelé nedostali. Navíc takto získají přístup i k produktům, které běžné supermarkety ani nenabízejí,“ dodává.