Zadáváte PIN od případné SIM karty a kód pro odemknutí obrazovky.
Přesně tohle je věc, které se potřebuji vyhnout!
Mám dva takové přístroje jako technické.
Např. jeden funguje jako AP v místě, kde je signál jen "mimo běžnou výšku", pro meteostanici a podobně. Jediné, co je potřeba, je přihlásit se a nechat to běžet, klidně i desítky dní.
Pokud se mi to po třech dnech resetuje, tak to prostě přestane fungovat.
A to, že je telefon několik dní v pohotovostním režimu, považuji za naprosto běžné: třebas teď, přes Velikonoce, bude můj telefon jen ležet na polici a čekat, zda někdo něco nepotřebuje - na pozadí běží aplikace pro dohledy, která se případně ozve. Jenže to jsou hned čtyři dny za sebou...
Telefon se neresetuje, ale restartuje. V podstatě jde o podobný stav, kdybyste odjel na dovolenou a zapomněl doma nenabitý telefon, kterému dojde baterie. Opětovný start mobilu je pak stejný jako po restartu. Zadáváte PIN od případné SIM karty a kód pro odemknutí obrazovky. Prostě standardní postup při zapnutí telefonu.
Já bych kromě restartu zavedl možnost vypnutí s časovaným probuzením po nějakém intervalu na určitou dobu za účelem dohledání (Uložení GPS na server, poslání SMS na jiný telefon,...). Po nějakém čase by se opět na daný interval vypnul, aby se maximálně šetřila baterka. Pokud se totiž do běžně aktivního zařízení tři dny nikdo nepřihlásí, tak lze předpokládat, že přístroj bude bez uživatele delší dobu a je vysoce pravděpodobné, že jej zapomněl či ztratil.
Jestli myslite ted co budou volne dny, tak nevim, jak to resi jini, ale ja bych si budik vypnul dnes a zapnul v pondeli. Asi bych v nastaveni neodskrataval patek a pondeli. Samozrejme, kdyz se budeme snazit, tak muzeme prijit s clovekem, co chodi na 4 dny v tydnu pravidelne a misto budiku ma stary telefon. Jako je-li "dobra" vule, tak se zasadni problem najde.