Díky Primě za to, že klientům nabízí prostor na:
1) WC
2) Uvaření kávy
3) Vykoupání se
4) Kontrolu úkolů dětem
5) Nakrmení psa/kočky/hada/papouška apod.
6) Vyklizení myčky
7) Zaklizení myčky
8) Vyklizení pračky
9) Příprava svačiny pro děti
10) Rychlovku v sexu
A dotaz na manažery Primy: Fakt si myslíte, že tam lidi budou čekat 10 minut a sledovat reklamy? Máte opravdu zmapované chování lidí? Víte o tom, že se často dějí věcí viz výše, vypíná se zvuk apod.
No nic, tak si zakažte přetáčení :)
Manažrouti samozřejmě vědí, že ty reklamy skoro nikdo nesleduje, ale to není podstatný údaj - to je zohledněno v ceně. Navíc je to jen nějaká statistika a té se dá čelit jinou statistikou.
Problém je, když přesně víte, kolik lidí tu reklamu přeskočilo - a blíží se to číslu "všichni". Pak to inzerenti nechtějí zaplatit...
Naprostý souhlas, reklamní bloky + upoutávky na pořady využívám k mnohem užitečnějším činnostem. Místo sledování reklam se dá také ohřát jídlo k večeři, umýt nádobí, vynést odpadky, ale i protáhnout si tělo... Ještě bych mohl spočítat, kolik minut bude IPTV o reklamách zbytečně v provozu a pak Primě poslat fakturu za spotřebovanou elektřinu, jelikož zadarmo není. (Pokud inzerent dostane zaplaceno až po shlédnutí reklamy, tak by mě zajímalo, kolik vydělá, když na reklamy možná kouká minimum lidí...)
Aby divák odešel od TV během reklamy, tomu zabránit nelze a tedy to ani nikdo z managementu Primy řešit nebude, bylo by to zbytečné. Ale aby si divák reklamu vědomě přetáčel, tomu už zabránit lze. Spíš je otázkou, kdy se přidá Nova a další stanice, protože i na ně budou inzerenti tlačit ohledně zákazu přetáčení reklam.