Vlastní seriály už chce po Netflixu a Amazonu dělat i Facebook

26. 6. 2017

Sdílet

Tři miliony dolarů za epizodu je podle deníku Wall Street Journal ochoten zaplatit Facebook tvůrcům z Hollywoodu za exkluzivní seriály. Nové pořady by měla firma začít nabízet svým uživatelům už koncem léta. 

Sociální síť chce zacílit na ty nejmladší uživatele, tedy od třinácti let. Z newsfeedu se tak stane televizní obrazovka. A producenti z Hollywoodu se dostanou k dalším datům, protože Facebook se prý o ně chce podělit. 

Internet se tak zase o krok blíží tradičním elektronickým médiím. A obere je zase o kousek z reklamního koláče. Kromě Facebooku se totiž do světa exkluzivního videa pustil během června i Apple s reality show Planet of the Apps a na konec prázdnin chystá adaptaci pořadu komika Jamese Cordena.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).