Šéf českého Vodafonu Petr Dvořák odchází do Londýna. V rámci Vodafone Group se v tamní londýnské centrále stane od září generálním ředitelem pro partnerské trhy. Červený operátor začíná vybírat Dvořákova nástupce. Než se mu to podaří, bude odcházející ředitel vykonávat obě funkce.
Dvořák působil v čele české pobočky pět let. Předtím stejnou dobu zastával pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment. Svou kariéru v telekomunikacích začal ale už v roce 2001 u operátora T-Mobile, kde prošel řadou pozic.
Úkolem divize partnerských trhů, kam se Dvořák přesouvá, je vytvářet strategické aliance v zemích, kde Vodafone nemá vlastní síť. Umožňuje tak zákazníkům místního operátora využívat služeb Vodafonu a naopak tato nadnárodní korporace získává dosah na trzích, kde nemá majetkový podíl. Lokální operátor tím sbírá globální zkušenosti a posouvá se v oblasti digitalizace nabídky produktů a služeb pro spotřebitele.
Celosvětově se jedná o 29 partnerství ve 46 zemích. V Oceánii je to například Austrálie, Nový Zéland, Fidži. V Asii pak Japonsko, Singapur a Katar.
„Byla to dlouhá a úspěšná cesta, na které jsem se setkal s celou řadou výjimečných lidí, od kterých jsem se vždy něco naučil. Po všem, co jsme společně prožili a čeho jsme dosáhli, nebude loučení snadné,“ říká odcházející Petr Dvořák.