Hlavní navigace

Vodafone loni ulovil 164 tisíc nových klientů. Většinu se smlouvou

Jan Beránek

Tuzemská mobilní trojka zakončila loňský rok na cifře 3,59 milionu zákazníků. Víc než čtvrtinu nováčků ulovila během posledního čtvrtletí. Informace vyplývají z materiálů mateřské Vodafone Group. 

Firmě se loni dařilo zákazníky uvazovat smlouvou. Svůj podpis už Vodafonu na kontrakt daly dvě třetiny klientů. V posledním čtvrtletí přibylo 48 tisíc nových smluv a počet předplacených karet se snížil o dva tisíce.

Operátor, který letos na jaře změnil generálního ředitele, zaznamenal nárůst objemu přenesených dat o 88 procent. A jsou to data a síť, kam tečou peníze firmy – od roku 2013 do LTE investovala 14 miliard korun, což je více, než jsou její celkové roční výnosy. Od té doby ani český Vodafone své mateřské firmě nevyplatil dividendu.

Konkurenční T-Mobile loni zvýšil počet mobilních zákazníků o půl procenta na 6,05 milionu. Rostl i počet klientů O2, celkově o procento na 4,94 milionu. 

Našli jste v článku chybu?