Tuzemská mobilní trojka zakončila loňský rok na cifře 3,59 milionu zákazníků. Víc než čtvrtinu nováčků ulovila během posledního čtvrtletí. Informace vyplývají z materiálů mateřské Vodafone Group.
Firmě se loni dařilo zákazníky uvazovat smlouvou. Svůj podpis už Vodafonu na kontrakt daly dvě třetiny klientů. V posledním čtvrtletí přibylo 48 tisíc nových smluv a počet předplacených karet se snížil o dva tisíce.
Operátor, který letos na jaře změnil generálního ředitele, zaznamenal nárůst objemu přenesených dat o 88 procent. A jsou to data a síť, kam tečou peníze firmy – od roku 2013 do LTE investovala 14 miliard korun, což je více, než jsou její celkové roční výnosy. Od té doby ani český Vodafone své mateřské firmě nevyplatil dividendu.
Konkurenční T-Mobile loni zvýšil počet mobilních zákazníků o půl procenta na 6,05 milionu. Rostl i počet klientů O2, celkově o procento na 4,94 milionu.