Vodafone převádí klienty UPC do svých systémů, má náhradu za Horizon Go

12. 1. 2022

Sdílet

Vodafone TV Autor: Filip Rožánek

Operátor Vodafone dokončuje převedení zákazníků bývalé sítě UPC do svých IT systémů. Zařízení se podle tvrzení operátora nemění, nejviditelnější změnou bude vyúčtování a nastavování služeb přes samoobsluhu Můj Vodafone. Zákazníky, kterých se to týká, operátor postupně informuje prostřednictvím e-mailu a SMS zpráv.

Klienti UPC, kteří využívali pro sledování televize Horizon GO, budou po převedení do systémů Vodafonu nově využívat Vodafone TV v prohlížeči nebo v aplikaci pro telefony a tablety. Přihlašovací údaje přijdou textovou zprávou v den převedení služeb. Obsah i stanice zůstávají stejné. „Set-top boxy (případně CA moduly) vám zůstávají a můžete je dál používat tak, jak jste zvyklí,“ podotýká Vodafone.

Zákazníci s předplatným HBO GO budou mít i do této služby stejný e-mail i heslo, registrace však bude převedena do systémů Vodafonu. V průběhu migrace může dojít ke krátkodobému výpadku služby HBO GO. Většinou v řádech hodin, maximálně do druhého dne.

Klienti s internetovým připojením, kteří využívali službu TV Start, ji budou mít i nadále. „Pouze se stala součástí internetu. Tato změna se promítne do vašeho Vyúčtování, tzn. že TV Start neuvidíte ve Vyúčtování jako samostatnou položku, ale bude započítána v ceně internetu,“ upozorňuje operátor.

Při platbě trvalým příkazem, platbou SIPO nebo inkasem se nic nemění. Platební údaje a variabilní symbol zůstávají stejné. Úhrady prostřednictvím Moje exUPC už nebudou možné.

Zákazníci, u kterých ještě převod neproběhl, se mohou informovat na telefonních číslech 241 005 100 a 729 929 111 v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Termín převodu zjistí také po zadání variabilního symbolu z faktury UPC do formuláře na webu Vodafone.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).