Operátor Vodafone dokončuje převedení zákazníků bývalé sítě UPC do svých IT systémů. Zařízení se podle tvrzení operátora nemění, nejviditelnější změnou bude vyúčtování a nastavování služeb přes samoobsluhu Můj Vodafone. Zákazníky, kterých se to týká, operátor postupně informuje prostřednictvím e-mailu a SMS zpráv.
Klienti UPC, kteří využívali pro sledování televize Horizon GO, budou po převedení do systémů Vodafonu nově využívat Vodafone TV v prohlížeči nebo v aplikaci pro telefony a tablety. Přihlašovací údaje přijdou textovou zprávou v den převedení služeb. Obsah i stanice zůstávají stejné. „Set-top boxy (případně CA moduly) vám zůstávají a můžete je dál používat tak, jak jste zvyklí,“ podotýká Vodafone.
Zákazníci s předplatným HBO GO budou mít i do této služby stejný e-mail i heslo, registrace však bude převedena do systémů Vodafonu. V průběhu migrace může dojít ke krátkodobému výpadku služby HBO GO. Většinou v řádech hodin, maximálně do druhého dne.
Klienti s internetovým připojením, kteří využívali službu TV Start, ji budou mít i nadále. „Pouze se stala součástí internetu. Tato změna se promítne do vašeho Vyúčtování, tzn. že TV Start neuvidíte ve Vyúčtování jako samostatnou položku, ale bude započítána v ceně internetu,“ upozorňuje operátor.
Při platbě trvalým příkazem, platbou SIPO nebo inkasem se nic nemění. Platební údaje a variabilní symbol zůstávají stejné. Úhrady prostřednictvím Moje exUPC už nebudou možné.
Zákazníci, u kterých ještě převod neproběhl, se mohou informovat na telefonních číslech 241 005 100 a 729 929 111 v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Termín převodu zjistí také po zadání variabilního symbolu z faktury UPC do formuláře na webu Vodafone.