Hlavní navigace

Vodafone vypsal tendr na dodavatele IPTV řešení, vlastní televizi chce spustit ještě letos

16. 2. 2018

Sdílet

Vodafone TV Autor: YouTube

Vlastní IPTV řešení chce do letošních Vánoc spustit i třetí z tuzemských operátorů. Jak serveru DigiZone potvrdily dva na sobě nezávislé zdroje, vyhlásila tuzemská pobočka nadnárodní společnosti Vodafone uzavřený tendr na dodávku IPTV platformy, kterého by se mělo účastnit minimálně pět firem. 

Veronika Exnerová z tiskového oddělení operátora ale odmítla tyto informace jakkoliv komentovat. V současné chvíli se na toto téma nebudeme vůbec nijak vyjadřovat, uvedla ve své odpovědi. Informace je zajímavá i s ohledem na nedávné informace o možné koupi tuzemské pobočky UPC mateřským Vodafonem.

Podle informací serveru DigiZone by mezi účastníky výběrového řízení mohly být i některé zahraniční firmy, jako je třeba slovinský Beenius.tv nebo platforma GigaTV, kterou Vodafone využívá na německém trhu, popřípadě giganti typu Ericsson Media, tedy IPTV řešení dříve vlastněné americkým Microsoftem.

Z českých IPTV vývojářů by v úvahu připadala společnost SledováníTV.cz, která v roce 2015 zajišťovala pro Vodafone řešení mobilní televize a kterou jsme také v souvislosti s aktuálně probíhajícím výběrovým řízením požádali o vyjádření. Svoji účast v tendru odmítla komentovat největší tuzemská IPTV firma Nangu.tv, která ale zajišťuje potřebná řešení pro konkurenční služby O2 TV a T-Mobile TV. Stejnou odpověď jako Nangu.tv nám zaslala dvojice firem AIM a SMART Comp, které stojí za tuzemskou IPTV platformou Kuki.

Další oslovené firmy na otázku ohledně účasti ve výběrovém řízení operátora odpověděly rovnou záporně, mezi nimi třeba pardubický 4NET, který zajišťuje IPTV řešení pro českou Digi TV a je jí i částečně vlastněný, brněnský itself, nebo platforma Lepší.TV. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).