Hmm, tenhle článek bude spíš reklama (zadarmo?) než reálná stížnost. :-)
Na Hithitu vybírali 400.000 Kč, což měla podle nich být necelá polovina nákladů. Reálně vybrali 1.437.000 Kč, což je částka, v níž požadovaných 400 tisíc dělá 28 procent, tedy ani ne třetinu.
Pokud se jim opravdu hra ještě nezaplatila, vypadá to, že na začátku hodně špatně počítali.
Koukám na HitHit stránku Poldy a nevidím tam, že by 400k byla necelá polovina nákladů. Netuším, zda si někdy pracoval na nějakém projektu, ale stavět argumentaci nad tím, že někdo naplánoval náklady na 800k a po roce to vyšlo jinak, je zcestné. Nikdy nic nejde podle plánu. Stačí aby se během vývoje rozhodli udělat hru trochu lepší než plánovali nebo se jim podařilo získat peníze navíc ještě jinde.
Aby si to pochopil, tak polemizuju nad tímhle nesmyslem: "tenhle článek bude spíš reklama (zadarmo?) než reálná stížnost".