Odpovídáte na názor k článku Wi-Fi routery Asus byly v ČR napadeny nebezpečným útokem. Zkontrolujte si, zda nebude potřeba výměna. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Pak jsou pripady kdy uzivak nic nevi ale je to vase chyba. A vy neznate specifika jeho noveho ISP ktery mu nefunguje. Coz je samozrejme vase chyba.O vikendu a svatcich ISP podpora nefunguje (ano o svatcich navstevuji rodinu) takze vyvolavate dzina (nebo spis gin z lahve po tom vsem) abyste se dozvedeli ze zafungovala ochrana a odpojila uzivaka tak ze zahazuje pakety nekde v siti ISPika. Ale jen nektere.
Takze uzivak je 3 dny bez internetu a je to "vase chyba" ze neznate ani MAC adresu jeho predesleho routeru (ktery nema) a uz vubec ne jeho heslo (ktere se podarilo hacknout). Uzivak typicky neplanuje contingency strategy jako clovek z oboru.
Story of my life. Nikdy nedelej support rodine. Uplne stejne jako v praci. Sotva se clovek priloguje hned zjistuje ze muze za vsechno co se udalo ve firme kdyz tam nebyl. No way...
Ja fakt mam panickou hruzu z end user supportu znamym i rodine. Hlavne u poslednich widli.