Twitch Googlu nakonec vyfoukl Amazon, a tak se hráčská videa nakonec budou objevovat na YouTube. Mateřská firma Alphabet se dohodla s platformou FACEIT na streamování profesionálních zápasů v rámci Esports Championship Series.
Živé herní přenosy se stávají čím dál žhavějším zbožím. Celý byznys by měl podle odhadů letos vyrůst o 41 procent a mělo by se v něm protočit 696 milionů dolarů.
První streamovaný turnaj začne 25. března v Londýně. O ceny se bude bojovat v Counter-Strike: Global Offensive. Velikost globálního publika odhaduje podle Reuters agentura Newzoo na 385 milionů fanoušků.
YouTube bude podporovat videokanály soutěže a samotná liga bude na druhou stranu moci nabízet reklamní balíčky na videoportálu. „Myslím, že to je přesně ta velká věc, kterou jsme teď potřebovali, abychom profesionální hraní dostali k masám a udělali z něj ještě větší fenomén,“ tvrdí Ryan Wyatt, který má v YouTube na starosti hraní a partnerství.