Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Za první kvartál banky řešily 23 tisíc kyberútoků na majetek svých klientů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 5. 2025 10:59

    Martin P.

    Těch reálných 23k unikátních(účtů) niklov útoků, zni totiž drsně. Na to že by to byli "volači" a jsem skeptický jestli porušení nějaké úrovně bezpečnosti na straně obyč usera bych kvalifikoval vždy jako útok.

    Nepřijde vám že třeba to ...úspěšně jménem klienta dostal do rozhraní banky... a .... probíhající útok odhalila a zabránila mu... jde docela proti sobě?

    Zní to jako slovíčkaření ale dost by mě zajímalo jestli když je detekce malware na mobilu s aplikací banky dělá to automaticky "incident" , jestli to nevychází z nějaké databáze pwned bez ohledu na aktuálnost, případně brute-force bota, který prostě zkouší generovat čísla karet a PINy., případně nějaké dementní mobilní hry která uloží kartu a pak nakupuje sama.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).