Odpovídáte na názor k článku Za první kvartál banky řešily 23 tisíc kyberútoků na majetek svých klientů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Těch reálných 23k unikátních(účtů) niklov útoků, zni totiž drsně. Na to že by to byli "volači" a jsem skeptický jestli porušení nějaké úrovně bezpečnosti na straně obyč usera bych kvalifikoval vždy jako útok.
Nepřijde vám že třeba to ...úspěšně jménem klienta dostal do rozhraní banky... a .... probíhající útok odhalila a zabránila mu... jde docela proti sobě?
Zní to jako slovíčkaření ale dost by mě zajímalo jestli když je detekce malware na mobilu s aplikací banky dělá to automaticky "incident" , jestli to nevychází z nějaké databáze pwned bez ohledu na aktuálnost, případně brute-force bota, který prostě zkouší generovat čísla karet a PINy., případně nějaké dementní mobilní hry která uloží kartu a pak nakupuje sama.