Magentový operátor zveřejnil další podrobnosti o tom, jak mu fungují tarify s neomezenými daty. Podle operátora si nové tarify za prvním měsíc aktivovalo asi 20 % rezidentních tarifních zákazníků (tedy asi 300 tisíc z 1,2 milionu, kteří mají mobilní data). A jak už Lupa dříve informovala, neomezené datové balíčky si v září pořídilo asi 27 % z nich.
Podle T-Mobilu se objem přenesených dat tarifními zákazníky v září zvedl v porovnání s předchozími měsíci prvního pololetí na dvojnásobek (nepočítá se léto, kdy operátor nabízel neomezená data zdarma). Absolutní čísla zatím operátor nemá zpracovaná.
70 % zákazníků, kteří si pořídili nové tarify, si kromě dat objednalo také neomezené volání a SMS. „Přestože zákazníci v praxi využívají v průměru 120 – 150 minut měsíčně, neomezené volání jim stále dává smysl,“ podotýká ředitel komerční divize T-Mobilu Juraj Bóna.
Od října nabízí T-Mobile balíčky s neomezenými daty také svým velkým firemním zákazníkům. Podle Bóny operátor chce v jejich rámci více sblížit ceny pro fyzické osoby a pro firmy.
T-Mobile dnes představil také svou vánoční nabídku. Pokud si zákazník pořídí v rámci smlouvy na dobu určitou i smartphone, má k vybraným modelům dostat druhý smartphone za korunu. Operátor chce posílit také svou televizní nabídku, do které nově zařazuje sportovní stanici Premier Sport či dokumentární BBC Earth.