Ono stačí, když přidete do Z-Boxu a ve vaší přihrádce je cizí zboží a ne to vaše. na infolince ani webchatu vám nepomůžou, musíte udělat reklamaci, pak to na vlastní náklady odvést do nějakého výdejního místa a pak čekat, až totéž udělá ten, kdo má váš balíček ve své přihrádce a někdo vám dá vědět, kam a kdy si ho máte přijet vyzvednout.
Pokud předchozí příspěvek kvalifikujete jako "rozhořčeně rozčilující", tak máte hodně omezenou představivost, co to znamená se rozhořčeně rozčilovat. Doručovatel nebo systém Zásilkovny udělá chybu v umístění dvou (a možná i víc balíčků) v Z-boxu a zákazníci to za ně musí řešit - nejenom, že nemají své zboží, ale na své náklady a svůj čas řeší, co s těmi špatnými dělat. A ne, nejsem dokonalý a pokud jste se "náramně pobavil" nad takovou blbostí, tak vám skutečně stačí málo.
Takze je vporadku, za zakaznik zaplatil za duruceni, doruceno nebylo a musi jeste znova zaplatit za to, ze resi, proc doruceno nebylo? Hmm, zvlastni predstava o tom jak to ma fungovat ...
Kdyz nic jienho, ocekaval bych, ze prijede pikolik, ktery si vadne doruceny balicek prevezme a hluboce se omluvi.
Ano, oba čekáme totéž, nejen, že nikdo nepřijel, ale infolinka vám vysvětluje, že máte "cizí" balík odvést na nejbližší výdejní místo a čekat, až totéž udělá ten, kdo má ve své přihrádce vaši zásilku. Možná nebyly přehozené popuze dva balíčky mezi sebou, tak nešlo kontaktovat majitele druhého balíčku, aby zjistili, kdy do Z-boxu dorazí to zkontrolovat. Nebo takový proces neexistuje a lidská chyba s přehozením zásilek do jiných přihrádek se nepředpokládá...