Tak ona je zajímavá problematika “content farms” na YouTube, kdy bombastický titulek láká na 10 neuvěřitelných “life-hacků” o kterých musíte vědět, ve videu jich je osm nebo dvanáct, polovina z toho jsou kravina jako špinavé kalhoty potřít pastou na zuby a pak je prostřih na čisté kalhoty, z kterých umyjí pastu a voilà vizuálně poutavý zázrak. Nebo recepty na pečení, kdy se do mikrovlnky hodí mléko, kousky čokolády a karamel a jsou z toho zázračné muffiny...
A na titulce je něco, co s videem nemá nic společného, hlavně když lidi klikají. Taky je zajímavé, že podobně jako dezinformační weby tyhle platformy mají desítky kanálů, které sdílí obsah s drobnými obměnami.
A pak jsou na YouTube falešné zprávy s text-to-speech “moderátorem,” to je také pozoruhodný fenomén. Ale lidi baví poslouchat to, co chtějí slyšet, i když to říká robot.
Tak ona je zajímavá problematika “content farms” na YouTube, kdy bombastický titulek láká na 10 neuvěřitelných “life-hacků”...
Dokud neradí lidem, aby proti kovidu pili dezinfekci, tak to asi nevadí. Jen to krade čas když se někdo chytí.
Další kategorií jsou satirické weby, kde záměrně publikují nesmysly pro pobavení a zesměšnění konspirátorů a také uvádějí, že jde o satiru.