Vlákno názorů k článku 802.VOX mění své podmínky od Griňo Fago - No ja mam tri cisla a zednej email...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2009 16:23

    Griňo Fago (neregistrovaný)
    No ja mam tri cisla a zednej email jsem nedostal! Tak jak je to mozne, vymluva, ze jsem zadal jinej email je blbost. Nedostal jsem ani zpravu o zmene ceniku, proste nic, tise po pesine. Kdybych na stranky 802ky obcas nechodil tak nevim zhola nic. Tohle mi prijde proste jen jako lenos vedoucich pracovniku, ze nedokazi sesmolit hromadny email a obeslat tak sve uzivatele. Byla by to slusnost!
  • 15. 8. 2009 17:30

    ViR (neregistrovaný)
    Při změně technologie dostalo mail asi 80% účastníků. Zbytek z různých důvodů nikoli. Nyní při změně cen nedostal mail ani dopis, pokud vím, žádný účastník, ač se celkem nepochybně jedná o podstatnou změnu podmínek smlouvy, ve smyslu § 63 odst. 6 Zákona 127/2005 Sb.

    Viz: "(6) Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen na své náklady nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti podstatné změny smluvních podmínek, která pro účastníka představuje jejich zhoršení, odpovídajícím způsobem vyrozumět účastníka o této změně a současně jej informovat o jeho právu vypovědět smlouvu bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Účastník má právo bez sankce vypovědět smlouvu na základě oznámení o návrhu podstatných změn smluvních podmínek, které představuje jejich zhoršení."

    Uvedení nových cen na webu podle mého názoru nestačí, nehledě na to, že operátor vůbec neupozornil své zákazníky na možnost, z důvodu zhoršení podmínek ukončit bez sankcí smlouvu. Podle mne jde o docela podstatné pochybení....
  • 16. 8. 2009 0:17

    Pet (neregistrovaný)
    Já tam mám 8 čísel a žádný mail nedorazil, dozvěděl jsem se to až když nikomu nešly telefony. Zadáním mailu to asi nebude, protože všechny ostatní maily ohledně změn nastavení nebo kreditu bez problémů ve velkým množství chodí. (Nehledě na to, že oznámení akce takovýho rozsahu jen s týdenním předstihem považuju za nedostatečný.)
  • 16. 8. 2009 10:22

    Lol Phirae (neregistrovaný)
    § 63 odst. 6 zakona o elektronickych komunikacich hovori jasne:
    Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen na své náklady nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti podstatné změny smluvních podmínek, která pro účastníka představuje jejich zhoršení, odpovídajícím způsobem vyrozumět účastníka o této změně a současně jej informovat o jeho právu vypovědět smlouvu bez sankce, jestliže nové podmínky nebude akceptovat. Účastník má právo bez sankce vypovědět smlouvu na základě oznámení o návrhu podstatných změn smluvních podmínek, které představuje jejich zhoršení.
  • 17. 8. 2009 11:19

    PM (neregistrovaný)
    Cituji z oficialniho vyjadreni, ktere mi bylo zaslano (vcetne jineho jmena v osloveni, protoze pouzili copy&paste a uz to neupravili): "Automatické e-maily jsme nezasílali z
    kapacitních důvodů."
  • 17. 8. 2009 11:39

    Pet (neregistrovaný)
    Teď už si můžou plkat co chtěj, u mě nadobro skončili. A každý krok během posledních měsíců jen potvrzuje, že se s nima naprosto počítat nedá.
  • 15. 8. 2009 14:49

    anonymní
    Téměř se vším souhlasím, ale pokud vím, tak přechod na novou technologii byl hlášen každému zákazníkovi předem na e-mail. Že měl někdo zadaný jiný mail v registraci je spíš chyba zákazníka a ne provozovatele. Vlastním u 802.cz pět telefonních čísel a díky mailu, který mi přišel týden dopředu, jsem je ve správnou dobu překonfigurovala zařízení a bylo vše v pořádku.
  • 14. 8. 2009 10:16

    Pet (neregistrovaný)
    Musím bývalé 802 poděkovat, že mě přetáhla od Skypu k SIPu, doma, u příbuzných i ve firmě jsme si pořídili díky zařízením "zdarma" kvalitní neblokovaná zařízení pro více čísel, přes 802 šel prakticky celý telekomunikační provoz řádově v tisících měsíčně.

    Bohužel hlavně směr, který to celé nabralo od "velkého třesku" (uživatelům neoznámené přepnutí na novou technologii s příslušnými výpadky a dalšími problémy) a pokračovalo zrušením zařízení "zdarma", omezením technické podpory a různými formami zdražování, je pro mě naprosto nepřijatelný. Z finančního hlediska je pro mě nejdůležitější zrušení účtování 1+1 a nepromítnutí poklesu terminačních poplatků do mobilích sítí. Třešinkou na dortu je ta minimální konzumace, kdy i při tisícových útratách by mě ještě operátor okrádal u některých čísel na povinné konzumaci, protože se jedná např. o faxové číslo, ze kterého se nevolá.

    Je prostě potřeba brát VoIP jako doplněk, počítat s možností změny podmínek a s častým přechodem na jiného operátora podle aktuálních podmínek. Naštěstí díky technickému vybavení a nevázanosti na telefonní čísla nebude problém čísla postupně po vyčerpání kreditu čísla rušit a do konce roku nezůstane u 802 ani "ň".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).