Vlákno názorů k článku A/B testování firemního webu v praxi českého UPC: I negativní výsledky můžou pomoci od Martin Kučera - Váš naivní přístup k testování mi připomíná doby...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2012 10:26

    Martin Kučera (neregistrovaný)

    Váš naivní přístup k testování mi připomíná doby před pěti lety, kdy se toto téma na internetu začínalo popularizovat a s testováním začali i laici.

    Stránka upc.cz podle toho teď i vypadá - hrozný chaos beze smyslu.

    Zájemcům o aktuální trendy bych raději doporučil si nastudovat pojmy jako je interaction design, user experience a user testing.

    To je potřeba udělat nejdřív a pak teprve testovat!

  • 6. 12. 2012 10:54

    Tomas Cech (neregistrovaný)

    Dobry den,

    Ac mate pravdu a uvadeny test je opravdu 3 roky stary nemohu s Vasim nazorem souhlasit.

    User experience / user testing - tedy testovani s zivymi lidmi se pouziva jeste pred samotnym A/B ci Multivarietnim testovanim. Jedna se o testovani s realnymi lidmi a tudiz i pocet lidi do testovani je omezeny. Nedokazu si predstavit efektivni a zvladnutelne user experience testovani s vice nez 20 lidmi.

    Druh tohoto testovani vyuzivam pri priprave novych webu nebo velkych redesignovych zmen celeho webu. Pomaha to urcit jakym smerem se obratit. Neda se ale srovnavat s vypovedni hodnotou A/B testovani na realnych uzivatelich, kde mluvime o tisicich aktivnich testeru, kteri navic nevi ze jsou soucasti testu a chovaji se tak vice prirozene.

    Osobne jsem velkym zastancem user experience testingu, ale nepouzival bych ho ke kazdodenni optimalizaci webu.

    S pozdravem Tomas Cech

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).