Ale my máme náklady na zavedení linky, dále zme v posledních letech investovali miliardy do rozvoje vlastní sítě; některé DSL paušály sou stejně dotované, v budoucnu plánujeme zdražovat, bude to nutnost, ale věříme, že zákazníkům dokážeme nabídnout jinou alternativu. Prozradím, že plánujeme slevnit dial-up připojení na 19/hod.
Ano, asi jste investovali miliardy, ale presto taky mate kazdy rok miliardove zisky. Takze bych se nebal, ze budete ztratovi.
Nerikejte mi, ze cekate, ze Vase zisky pujdou v budoucnu k nule, abyste museli zdrazovat. I kdyz ... kdyz nad tim tak premyslim, lide Vas nemaji dvakrat v lasce a tak, az budou mit moznost prejit ke konkurenci, tak to udelaji a myslim, ze prejdou na just i tehdy, i kdyby jim to nemelo prinest zadnou finacni vyhodu. Takze pak by Vase zisky sly dolu (o kolik netusim).
Až na to, že ten debil má pravdu. Ale ČTc bude za naše peníze machrovat už jen pár let. Normální uživatel Vašich služeb při každé smysluplné alternaci od Vás okamžitě odejde. Už jen proto, že děláte z lidí "Debily" a dojnou krávu.
Ahoj Zdenka
P.S. ja vim, že Vás to asi taky pěkně žere, ale ČTc platí, tak musíte ty jejich kraviny obhajovat. Kdyby za kecy vyvažovali v telekomunikačním pekle, ani tuna by Vám nepomohla.
Mimochodem, kdyz uz jsme u toho, ze nekdo nekoho vodi za nos - precetl jsem si (i v clanku zminovanou) zpravu o Ukončení závady poštovního serveru IOL. Ja, byt zakaznikem IOL, bych si pripadal jako vodeny za nos. Zprava sice pise, jak se zavada projevovala - ale pise jen ty "lehke" projevy. Ty opravdu vazne projevy zakaznikum zamlcuje. Po dobu zavady totiz byly dopisy zakaznikum zasilane v mnoha pripadech ODMITANY jako nedorucitelne - a to bud' s odkazem na preplnene misto na disku, nebo s "Relaying denied" pokud posta sla pres ns2.tel.cz. Vlivem zavady tak dochazelo ke odmitani a nedorucovani prichozi posty - a to ja povazuji za natolik podstatni projev (podstatnejsi nez kterykoliv ze zminenych), ze nemel byt zakaznikum zamlcen - na druhou stranu, chapu, ze IOL sve zakazniky vodi za nos a prave ty nejvaznejsi nasledky zavady jim zamlci. Kdyby byl IOL osoba, reklo by se, ze je srab, krivak, co uhyba a mlzi aby se nemusel priznat k nasledkum toho co udelal. Jenze je to organizace. A tak si zbyva jen povzdechnout, zvazit zmenu dodavatele - a zjistit, ze za to to nestoji - a zustat.
I kdyz, jiste existuje osoba, ktera odpovida za to, ze zprava obsahuje prave tyto a ne jine informace - takze krivak a srab existuje, i kdyz jeho konkretni identitu nezname.
Mate naprosto pravdu a jako zakaznik u nich koncim. Nejvic me prekvapilo, ze:
1] Jeste 28.2. rano, tedy po 18 hod. vypadku, nemeli na IOL zadnou oficialni informaci o zavade (po hodine volani na ruzna cisla IOL - vsechna obsazena - mi rekli, cituji "technik, ktery to opravuje, nezveda telefon, takze nic nevime"
2] Pri stahovani posty POP3 server hlasil "Wait a few minutes and try again" po celou dobu vypadku. Hlaseni, ze mam cekat jen nekolik minut je pry v poradku a nic s tim delat nebudou.
3] Vseobecne tvrzeni, ze platici zakaznici (IOL) maji lepsi sluzby nez neplatící (QUICK), je totalni lez - ukazalo se totiz, ze vsichni jsou na stejnem HW/SW
uz bych si to skoro mohl ulozit jako sablonu, ale ja proste musim respektovat pravidlo, ze:
- nespekuluji
- zverejnuji schvalene a presne informace
- o sluzbach a cenach informuji v terminu, ktery mi urci CTc.
az budou tyhle tri podminky splnene, urcite se s Vami treba tady na lupe na tohle tema rad "pobavim".
Jenom idiotska firma uverejni reklamu na sluzbu, o ktere jeste nevi, kdy, za kolik a za jakych podminek (a zda vubec) ji zprovozni. Uz je to 14 dni, kdy vysel inzerat v Computer Worldu a kdyz jsem se chtel blize informovat na info lince (ktera byla v inzeratu) tak mi rekli (stejne jako mluvci), ze se zatim nic nevi. Neprijde vam jako tupost zverejnit info az ve chvili, kdy se sluzba spousti? Kdyby ty informace byly driv, mohl bych sluzbu pouzivat hned od zacatku. Pravda je, ze za tech cen, o kterych se tu spekuluje, je to drahy luxus.
Souhlasim. Proto jsme nikde zadnou reklamu na sluzbu nezverejnovali. Pokud jste nekde neco o xDSL videl, byly to "edukativni" clanky o technologii.
Jako tupost by mi prislo vykladat o podminkach a cenach jakekoliv sluzby pred terminem, ktery si pro to sam zvolim.
Pochopitelne jsem nikomu nerekl, ze "se zatim nic nevi" a zkusim to vysvetlit jeste jednou: podminky a ceny sluzeb zalozenych na ADSL technologii budou zverejneny tak, aby byli zakaznici vcas, efektivne a dostatecne informovani. Jinak viz predchozi odpoved.
Jak se na to koukam, tak vsichni verite tomu, ze by se Crha ucastnil nejake diskuze na Lupe. Vladan Crha ma email: vladan.crha@ct.cz podle standardu CT, tak jak to ma i zbytek CT. Takze se prosim uz nesnazte si snim pokecat.