Nevím, co si pletu, zato vy jste asi dlouho večerníček neviděl. Krom toho, že má svého sponzora je obložen reklamama zaměřenýma na děti. Tak se trochu uklidněte. Nikdo nemluví o prokládání reklamou, jen jsem odkazoval na zájem inzerentů.
Mám pocit, že problém je trochu jinde, než ho všichni vidí. Od ledna bude na ČT1 zakázána reklama (a předpokládám i sponzoring). Večerníček je pořad, který je schopen na sebe nalákat velké množství zajímavých inzerentů a s tím by byl po lednu konec. Proto ta snaha ho přesunout na ČT2, případně rozšířit. Jen se podívejte na to množství reklam, kterými je prokládán Animáček.
Samozřejmě že mluvit o reklamě ve veřejnoprávní instituci a ještě k tomu zaměřené na děti není úplně populární. Je lepší mluvit o špatné skladbě diváků... :)
Večerníčka jsem opravdu dlouho neviděl,poněvadž ho děti nevyžadují a pokud náhodou běží,tak děcka stejně hledí na divka nebo animáčka. A s těmi sponzory? Ti tam nejsou jen u Večerníčka,ale u všeho i u časomíry. Opravdu večerníček zestárl.
Pletete hrušky s jablkama. Animáček je vysílán na komerční televizimtudíž je proložen reklamou,tak jako většina programů na komerčních televizích. ČT toto dělat nesměla,tudíž večerníček nebyl obložen reklamou. S jeho přesunem jinam naprosto souhlasím. Děti,pokud budou chtít,ak si ho najdou,když umí cokoliv najít na YouTube.
Ona i negativní reklama je reklama, takže bych se ani nedivil kdyby současná hysterie kolem rušení Večerníčku způsobila nárůst jeho sledovanosti. Souhlasím s tebou že Večerníček ve stávající podobě nemá valnou úroveň a chtělo by to změnu. Např. jej třeba prodloužit, nebo před ním pustit obdobný pořad pro děti. Na druhou stranu mě těší že Animáček má stále vyšší sledovanost a drtí nejen Simpsonovi na Primě, ale i Večerníček na ČT1.
Sice s tebou většinou nesouhlasím, ale v tomhle máš pravdu. Proč je takový boj kolem Večerníčku, když už to je absolutně přežitý pořad, na který se děti dívat nechtějí?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).