Prakticky s celým tímto příspěvkem lze nesouhlasit:
> Vzhledem k tomu, že za období 1-2 měsíce expedovali, dle údajů jejich zaměstnance, 70 000 objednávek, tak i kdyby těch cca 300 stěžujících si lidí bylo nespokojeno, tak je to necelé půlprocento, myslím, že to je parádní výsledek.
To by možná plus minus byl, ovšem jak jste dospěl k číslu 300 a proč předpokládáte, že každý, kdo si nestěžuje, je spokojený, je záhadou.
> Jediné co nezvládli jsou reakce na tyto hatery, což mimo jiné mohou být klidně i pověřenci konkurence.
Jaksi podstata článku je, že toho nezvládli víc. Označit lidi, kteří si stěžují, bezdůvodně za hatery je iracionální. Samozřejmě to mohou být pověřenci konkurence. Možné je všechno, ale některé věci jsou očividné a jiné ne.
> A myslím, že pokud je zaskočil obrovský zájem a nestíhali, tak udělali dobře, že více pracovních kapacit soustředili na expedici, místo na Facebook.
"Dobře" je subjektivní, ale pro jejich mediální obraz to rozhodně dobře není.
Nechci poverence Blebleho rozrusit, ale tim, ze externi agentura, ktera se stara o komunikaci na socialnich sitich nebude zvladat svoji praci, coz je zjevne a bez diskuze, tak to neznamena, ze lze naivne prilepit z druhe strany jako vyrovnani, naivni predstavu, ze ti mladenci a divky v Hodonina, Zabrehu, LIberce a Kladna, co pro agenturu pracuji budou nekde pomahat ve skladu nebo na backoffice dohledavat ztracene objednavky. Takto to mozna funguje v Spojenych kartacovnach v Dolnich Louckach, kde maji jednu asistentku.
Mimochodem, mel jsem dotaz na na jeden z nejvetsich retail retezcu, ktery byl banalni, jednalo se o slozeni chleba a oni mi to omylem poslali bez odmazani forwardu, takze tam zustaly vsechny mailovky agentur, toho retezce, jejich dodavatelu a vnitrni kontroly. Totalni kompetencni zmatek s vysledkem, ze chleba nemam konzumovat, ze je v nem lepek, na coz jsem se vubec neptal.
Ne ze bych tu topologii podpory neznal, ale az takovy zmatek, vyvolany tak jednoduchou otazkou jsem necekal. (protoze jsem zil v predstave, ze dotaz na slozeni nebalene veci (balena to musi mit na obalu) maji asi tak 10x za smenu).
Tak jako, já si myslím, že ono to není zase tak strašné, vždy se ozvou spíše ti nespokojení, málokdo si najde profil nějaké firmy a začne tam dobrovolně a bez výzvy psát, že všechno bylo ok.
A silně pochybuji, že jim to nějak zásadně uškodilo, alespoň o nich lidé vědí a objednávek mají hromadu. Když si najdete na Heuréce hodnocení obchodu ALZA, tak tím že nejsou součástí programu Heuréky, tak tam může každý psát co chce a výsledkem je absolutně negativní hodnocení obchodu, přesto je ALZA jedničkou v prodejích.
I tento článek je vlastně tak trochu v jejich prospěch, protože se Vám ten brand dostane do povědomí.
Přesně. Neexistuje nic jako "negativní reklama". Existuje jen reklama. Proto je běžné, že ty nejhůře hodnocené firmy vlastně docela prosperují: McDonalds, Mall.cz a konec konců i ta Alza. Dokud se o nich bude mluvit a psát, tak lidé chodit budou.
Tenhle článek určitě zafungoval, o obchodu už teď ví další lidé, které první mediální masáž minula.
Vzhledem k tomu, že za období 1-2 měsíce expedovali, dle údajů jejich zaměstnance, 70 000 objednávek, tak i kdyby těch cca 300 stěžujících si lidí bylo nespokojeno, tak je to necelé půlprocento, myslím, že to je parádní výsledek.
Jediné co nezvládli jsou reakce na tyto hatery, což mimo jiné mohou být klidně i pověřenci konkurence. A myslím, že pokud je zaskočil obrovský zájem a nestíhali, tak udělali dobře, že více pracovních kapacit soustředili na expedici, místo na Facebook.