Otazka prave je, jestli posilaji objednavku na Telecom po objednavce, nebo az po podpisu smlouvy. Ja mam objednano od 6. 3., ale nez smouva doputovala ke me a pak zas k nim, tak bylo 24. 3.
Po technikovi zatim ani vidu ani slechu...
To nedelej, spise se informuj, s IOlem mam nejen ja negativni zkusenosti, u Ipexu jsem objednaval 13 teho, delali mi to predevcirem, na me problemy s modemem reagovali velice rychle, jeste tyz den se se mnou spojili
i s Telecomem a jeste tyz den vecer jsem mel novy modem.
Jirka
Objednal jsem u Nextry (zlákal mne nulový instalační poplatek) 4. března na jejich www. Poté telefonicky ověřovali správnost údajů z internetové objednávky. Dne 14.3. potvrzovací email, že jde u mé linky ADSL technicky realizovat. Nevím přesně už kdy mi přišla doporučeně dvojmo smlouva, kterou jsem podepsal a zaslal zpět. Dnes, t.j. 27. března mi volali z Telecomu a domluvili termín instalace jejich technikem na 9. dubna. (Mezitím mi už zprovoznili můj uživatelský účet a email u Nextry.)
P.S.
25.3. jsem na Nextru (adsl@nextra.cz)posílal urgující email a na ten mi druhého dne odpověděli, že instalace by měla být provedena do 21 dnů od objednávky u Telecomu, kdy jim ji ale Nextra předala mi nesdělili.
Potvrzena objednavka nic neznamena. .ja mnel vse potvrzene uz 2 tydny, ale nakonec jsem od technika zjistil ze pripojka na ADSL se bude na ustredne teprve instalovat.