Mam sluzbu od IOLu...a musim rict, ze co se tyce kvality sluzby, tak je to HRUZA. Temer kazdodenni vypadky. Na infolince cekate na operatora MINIMALNE 15 minut, ktery se nejdriv pta, na dotazy treba jestli mate zapnuty modem, kdyz uz dopredu vi, ze to zase nejede. Nejvice me odrovnala vcera operatorka, ktera mi sdelila, ze "JEN" nejede spojeni do zahranici a ....a do NIXu....ale ze jinak vse ostatni jede....kdyz jsem se ji zeptal, co tim mysli, tak mi rekla, ze treba nekomu jdou emaily na IOLu.
Kdyz jsem chtel sluzbu reklamovat, tak mi oznamila, ze si mam pockat na fakturu a teprve pak neco reklamovat, s tim, ze reklamace pripada do uvahy pouze v pripade, ze sluzba nejede dele nez 24 hodin!!!! TAKZE KDYZ JIM TO NEPOJEDE KAZDY DEN 16 HODIN, TAK JE TO V PORADKU??????
Nechapu, jak proti tomu nemuze zasahnout nekdo...protoze takhle to vypada, ze si opravdu delaji co je napadne...Co dela ministerstvo informatiky?
Co dela urad pro ochranu sportrebitele (ci jak se ten organ jmenuje)? Vzdyt Cesky Telecom, nemuzu tohle "verejne testovani" nabizet jako sluzbu a jeste si za to nechat platit.
Kontaktoval jste sdruzeni na ochranu spotrebitele??? (neni to zadny statni urad!) Na ne bych vinu rozhodne nesvaloval. Mozna o problemu nevedi (nemuzou vedet o vsem), mozna ho resi jako ojedinely - kdyz je nikdo nekontaktuje...
Pokud jste jim ani nebyl sam schopen napsat email ci si overit, ze se na tom pracuje, tak si je "neberte do huby". (Mimochodem, nemam s nimi nic spolecneho)
No vite, ja to treba zkousel protoze u matky v praci to funguje vzdycky par minut, pak to spadne. Kdyz si poslu mail dom tak se vrati jako nedorucitelny, kdyz poslu kopii na schranku ze ktere odesilam tak to nahlasi ze ucet neexistuje (!).
Na telefon cekate skutecne ctvrt hodiny a snazi se z vas udelat vola. Rikaji vam jestli nemate vyply monitor, jestli nemate vadny modem, jestli nemate vykopnute draty... proste jednoznacne. Na mailove dotazy zasadne nikdo nereaguje.
Mozna jsme si nerozumeli. Ja jsem mluvil o Sdruzeni na ochranu spotrebitele a o kontaktovani jich, ne o kontaktovani podpory Telecomu.
Pokud jste ale psal a telefonoval na to Sdruzeni, tak si sypu popel na hlavu.
Víte, co je na tom největší paradox? Že nikdo nemusí využívat služby IOL, snad všechny služby ve stejné nebo spíš lepší kvalitě a za stejné nebo spíš lepší ceny nabízí na celém území řada dalších poskytovatelů - a přesto se tržní podíl IOL stále zvyšuje, tedy získává víc nových zákazníků než ostatní, a ti současní neodcházejí ve větším měřítku.
Aby byla, vzdyt to tam je samej vyhozenej Telecomak. Kysela, Satrapa, Boucek... to je sestava.... Do nedavna Subert, Knor, Puchalsky, Zakovec - to je opravdu intelektualni Olymp!!!
Ted ten Derek Cummins - to bude zase skvela vyhra z Telecomu. To se zakaznici maji na co tesit...
Ja nevim, ale firma s touto stabilitou, ekonomickymi vysledky a managementem....
Musim se Nextry trošku zastat. Včera mi z Hotline Nextry poslali inicializační soubor pro nastavení modemu ADSL. Nainstaloval jsem jej a teď mám pokoj od nějakého přihlašování do sítě a Dashboardu. Prostě zapnu počítač a jsem tam.
Poslali mi nějaký inicializační (lépe řečeno konfigurační)soubor, kterým se nějak nastavil ADSL modem (konkrétně typ Speed Touch 510i). Teď prostě zapnu počítač a jsem v síti. Žádné VPN, žádný dashboard, prostě zapnu počítač a brouzdám. Jak to udělali nevím, ale funguje to. Akorát občas musím restartovat počítač (nenajede síť) - jednak asi proto, ža mám na počítači už rok staré WXP a už blbnou a také proto, že mám notebook a ten nevypínám, ale jen "uspím", takže bez občasného restartu WXP dělají koniny. Věřím ale tomu, že když WXP přeinstaluju, tak to bude fungovat na 100%.
To máte holt te novější model modemu, který to umí;-) Akorát by mě zajímalo, jestli to umí spojení obnovit bez zásahu uživatele při výpadku (příklad: odpojit modem od PC, od Ethernetu, od napájení, od tel. linky, či při jakémkoliv problému o providera).
Jezisi, to neni nic novyho? Akorat provedli upgrade firmware z te verze Home na Pro.
Vtip neni v tom, ze by se do modemu neco naimportovalo, co by umelo vytocit VPN a prihlasit se do formulare na Dashboard. Jde jen o to, ze po upgrade nekterych hodnot ve FirmWare modemu jiz modem udrzi spojeni sam a tim padem kdyz nevypnete modem, vlastne jste neustale prihlaseni do site. Mno a kdyz restartujete pocitac, tak to na to prece nema vubec vliv ;)
Zkuste vypnout a zapnout modem a uvidite jak "budete v siti hnedka po zapnuti pocitace" ;)))))
Pak uz byste se zasel musel prihlasit na Dashboard (VPN si modem vytoci sam).
Nechci vám tu teorii nabourávat, ale SpeedTouch 510i už má router sám o sobě a žádná verze "HOME" a "PRO" není.
Zbytek nechť objasní původní pisatel. Vy tvrdíte, že se mu na ten dashboard nějak nenápadně jedinkrát přihlásil , a od té doby mu to běží...nechť jest toto potvrzeno...
Mno vono to je tak, ze SpeedTouch 510i ma v sobe opravdu i router. Jenze ...
Telecom dodava k BASIC sluzbe tento modem (ma na sobe viditelne oznaceno SpeedTouch Home) s jinym nastavenim nez v pripade PROFI sluzby. Jedna se tedy pouze o jine tovarni nastaveni ...
Netvrdim, ze ten modem se poprve nenapadne prihlasil k DASHBOARDU. Uzivatel musel rucne nebo pomoci skriptu poprve DASHBOARD vyplnit. Mno a pokud ten modem funguje jako router tak to VPN spojeni udrzi, takze i po vypnuti pocitace je stale pripojen. Pokud ovsem VPN z nejakeho duvodu spadne nebo dojde k vypnuti modemu, musi uzivatel zase vyplnit DASHBOARD (VPN si modem spoji sam) ...