Vlákno názorů k článku ADSL před Invexem: žádné překvapení od Antitelecomunista - Kdyby někoho zajímaly moje plačky, tak vězte: ačkoli...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2005 20:22

    Antitelecomunista (neregistrovaný)
    Kdyby někoho zajímaly moje plačky, tak vězte: ačkoli mi minulou středu řekli, že (jejich chybou) stornovanou objednávku teď vyřídí přednostně do 5 dnů, dnes po více než týdnu mi opět řekli, ať si zavolám přísčtí týden!!! To už bude šestý týden, což je teda dost, když inzerují 2-4 dny. Nepomáhají urgence, nepomáhají stížnosti, tak se nedivím, že to Berdára tenkrát někdo bacil.
  • 14. 10. 2005 10:35

    Lopata (neregistrovaný)
    Zažil jsem něco podobného -a také mi po telefonu technik detekoval vadný modem,když nešlo zprovoznit připojení-jak se později ukázalo -modem byl v pořádku-jen nějaký umělec změnil moje připojovací heslo..-))..cesta do místa nejbližší telecomácké prodejny mě stála benzín+čas+1000 za odstranění botičky..-))..ale i tak jsem nezanevřel -ADSL Sprint vlastním dál a ze všech těch připojení,které jsem kdy měl můžu odpovědně prohlásit,že když už nic-tak je nejspolehlivější v Č.R....a to myslím vážně.Cenovou politiku nehodnotím -jen bych uvítal do budoucna třeba 4096/1024 kbps FUP 30 GB/měsíc za 700 Kč/měsíc....-))...čuss willis......
  • 14. 10. 2005 8:22

    Libb (neregistrovaný)
    tohle potvrzuju. Telecom má mraky obchodníků, ale vyházeli techniky :-) A ti zbylí na to kašlou, bo jim stejně hrozí vyhazov tak co by se dřeli... Jednoho od Telecomu znám...
  • 13. 10. 2005 21:15

    madman (neregistrovaný)
    Oblast IT se u Telecomu řeší dodavatelsky. Problém tohoto řešení spočívá v obrovské setrvačnosti tohoto řešení při vyskytnutí jakéhokoliv potíže. Zadavatel zadá požadavek, dovatel ho vyřeší. Řešení se nasadí do provozu a zjistí se, že to není tak úplně ono. Tak se analyzuje problém, zadá se požadavek na korekci, firma to řeší, upřesňuje a znova dodává. A tak furt dokola a furt to není ono. A svět se mezi tím točí dokola a dokola...
    Dovolím si tvrdit, že zasekne-li se v objednávka v systému má Telecom velmi omezené možnosti, jak ji z tohoto systému "vydolovat". To dokáže (vůbec-li) jen majitel "duševního" vlastnictví příslušného sw řešení. A přál bych vám jednou v životě projít martyriem dohadování: tady u nás to ještě je a támhle u vás už to není, a tak kede to teda je?
  • 13. 10. 2005 20:03

    jpg (neregistrovaný)
    "zaseklych" objednavek bylo mraky. Vis...maji jedno oddelelni, rikaji mu IT a tam jsou lide, kteri ten problem resi (no spis neresi). Jen skoda, ze ti lide bohuzel neumi cist (opravdu!) a pak to tak vypada. Nejhorsi na tom je, ze hnev nas klientu odnesou pracovnici infolinky, kteri za nic nemuzou...
  • 13. 10. 2005 18:40

    Antitelecomunista (neregistrovaný)
    Přátelé, varuji Vás před zřízením ADSL u Telecomu. Jsou to lháři a podvodníci. Potřeboval jsem to zřídit co nejrychleji kvůli práci, tak jsem si koupil samoinstalační balíček v bláhové naději, že to o pár dní uspíším (než by mi došel poštou). Objednal jsem a čekal, furt nic, ani nepotvrdí objednávku na e-mail, po týdnu jsem poprvé volal, prý za pár dní to bude. To trvalo asi dva týdny, musel jsem na sebe znovu dávat kontakkt, který jim záhadně zmizel, pak tam prý byl technický problém, pak že tam prý žádný nebyl, furt nějaký bludy, ale skutek utek. Minulé pondělí mi řekli, že mi do dvou dnů zavolá technik, nikdo nezavolal. Tohle pondělí mi řekli, že se objednávka "někde zasekla". Volal jsem na stížnosti, prý do dvou dnů mi někdo zavolá. samozřejmě nikdo. Vrchol přišel dnes, když mi řekli, že objednávka byla špatně zadaná a proto ji technici stornovali. Prý to teď vyřídí přednostně - do 5 dnů. To mě dostalo - čekal jsem, že to budu mít před dvěma týdny, a teď mám zase věřit nějakým slibům. Nejhorší je, že člověka o ničem neinformují, kdybych pořád nevolal, tak s tím snad nic neudělají. Ačkoli sjem to objednalpo telefonu, tak zrušení objednávky se prý musí provést písemně - takže další zdržení, navíc peníze investované do již koupeného modemu v pr****! Hlavně že na to mají pořád všude reklamu, parchanti jedni.
    Smrt Telecomu!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).