V naší firmě máme variantu ADSL profi. K běžným několikanásobným týdením výpakům a zpomalením přenosové rychlosti se ještě včera přidal více než 30 hodinový výpadek spojení. Horká linka IOL si hází se závadou jak s horkým knedlíkem a řešení je zatím v nedohlednu. Zatím nám nepomohla ani protekce (CT je nasim zakaznikem). Nejhorsi na cele situaci je, ze vlastne nemuzete ani prejit ke konkurenci, protoze ta jen preprodava sluby Telecomu.
U garantovanych sluzeb jsou ceny tak nehorazne, ze v porovnani treba s T3 linkama ve Svedsku platime 10 krat vic za 10 krat pomalejsi pripojeni. 100nasobny rozdil je docela silny kafe.
Dalsi veci je zpusob implementace, kterou Telecom zvolil. Rozdil napriklad s Madarskem je ze se napojujeme vlastne na Intranet CT a ne primo na Internet (zadost o pevnou IP adresu jsme museli urgovat dva mesice).
Abych to vsechno shrnul, ADSL neni rozhodne sluzba dotahnuta do konce. V pripade nasi firmy jsme se stali doslova testovacim morcetem pokusu CT neceho dosahnout.
pepo, buď rád. Takhle by jsi musel měsíčně platit modem atd.
To si teď kup samoinstalační balíček od Contactelu za 2790 Kč, a pak budeš platit měsíčně o 300 Kč méně. Navíc ti to zřídí rychleji a garantovaně (a když ne, tak vrátí prachy).
Viz tady předchozí článek a nebo www.contactel.cz
ja cekam na zrizeni uz od cervna a furt nic(pry to bude iba za obvyklych 21 dni). Nextra se mnou vubec, ale vubec nekomunikuje! Trikrat jsem jim volal, psal maily a porad nic, ze jim ma objednavka porad nekam zapadava. Ubozacci;((
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).