Velice se mě líbilo vyjádření generálního ředitele Slovenských telekomunikácii týkající se rozšiřování penetrace ADSl a zpoplatnění přenesených dat, že Slovenské telekomunikacie není žádná charita a vyjádření zástupců internetu pro všechny považuje za skupinu křiklonů, kteří si ani neumí matematicky vyčíslit náklady na pořízení technologií, které nakupují Slovenské telekomunikácie v zahraničí za těžký prachy.
A je to pravda, všichni do ČT kopou, že je nenažraný chrt, přitom si každý neuvědomuje, že ČT není charitativní organizace pro duševně choromyslné a že nemůže nabízet ADSL jako levnou cetku. ČT nakupuje technologie v zahraničí za těžký prachy a musí tyto náklady něčím pokrýt. Proto se mi líbí agregace + datové limity. Telecom je podle mne správná firma, která potřebuje generovat zisk a obracet je v nové atraktivní služby.
3. září 2003 ČT zavedl testovací provoz služby memobox kurýr. Tato služba spočívá v nahrání hlasové zprávy a následně její odeslání na pevnou linku v ČR nebo na mobilní telefony v ČR. Tuto službu není nutné ji aktivovat, v rámci období testovacího provozu je služba memobox kurýr zdarma i její používání a tuto službu mohou používat uživatelé vyspělejších hlasových schránek MEMOBOX KOMFORT PLUS, MEMOBOX BASIC PLUS, MEMOBOX PROFI A MEMOBOX ISDNBOX.
Telecom, každý den dokazuje, že není k zákazníkům lhostejný a váží si jich.
Telecom nakupuje za stejné ceny jako třeba British Telecom, přesto má ceny více než 2x vyšší. Po zavedení limitů je bude mít vyšší 3-4x, protože se bude muset srovnávat s nejlacinějšími zahraničními službami s datovým limitem.
Telecom si svých zákazníků NEVÁŽÍ. Neustále to dokazuje tím, že raději zavede ADSL s limitem za 1600,- Kč měsíčně pro 15.000 zákazníků (více jich tuto službu za stávajícíh podmínek zřejmě nekoupí) než službu za 800,- Kč/měsíc pro 50.000 zákazníků. Tolik by jich totiž určitě získal, kdyby s cenami šel dolů!
Co je lepší důkaz TOTÁLNÍHO NEZÁJMU O ZÁKAZNÍKY než to, že nastavuje úmyslně parametry ADSL služby tak, aby zaujaly co nejméně zákazníků?
Muhaha - to je srandy to je srandy.
Pane Telekoumáku potreboval bych si vydelat nejake ty peníze. Kolik mi zaplatite kdyz budu po ruznych forech psat takovehle nesmyslne kraviny, a delat z lamy velbouda??
Jak si Český Telecom váží svých zákazníků nám dokazuje v podstatě každý den.
Ďekujeme ti oooo skvělý Telecome!!! Využívej nás, podváděj nás, okrádej nás - my ti budem vždy věrně sloužita.
Ty Kretene, Telekom mi vyřizoval reklamaci, která obsahovala dotaz v jakém časovém horizontu u nás bude ADSL, po 15 telefonátech 5 dopisech a 4 měsících mi odpověděli , že jim mám sehnat 20 dalších zájemců a oni to tam zapojí.To jim prosím trvalo 4 měsíce, s tím, že musí provést šetření a kdoví co, Jste banda prolhaných šmejdů a vyžírků,kteří vegetují z našich peněz, Telefon jsem odhlásil, buhužel daně musím platit.Lidi,kašlete na ně, až nebudou mět zákazníky, ještě budou žebrat, abychom se vrátili,/infrastrukturu mají-u nás nataženou a hnijící nezapojené dráty nevydělávají... :-) /..... a to zadarmo ne za připojovací poplatek 3KKČ.Jenom o tom mluvit fakt nestačí,když jsem nespokojený se službou,tak ji odhlásím né....
Telecom za nehorázný peníze (umožněno faktickým monopolem) dodává mizerný služby. Poslední atraktivní služba, kterou jsem od něj viděl, ... no já už si ani nepamatuju.
Jelikož je Internet pre všetkých naše partnerská organizace, mám zde pro čtenáře i reakci tohoto sdružení na trochu zmatenou argumentaci Slovenských Telekomunikácií. Za sebe dodávám, že pán generální asi zapoměl, že Slovensko má opravdu asi nejdražší ADSL v Evropě a že zařízení sice nakupuje za stejné ceny jako všude jinde, ale náklady na pracovní sílu,pronájem budov,reklamu a podobné záležitosti má neporovnatelně nižší. Předpokládám, že zaměstnaci ST mají tak 3-5 krát nižší platy než jejich kolegové ve státech EU. A tady je pár reakcí pana Petra Polakoviče se sdružení IPV v SR:
ST informujú, že IPV nepozná ekonomické pravidlá fungovania biznisu."Na základe pravidla o ponuke a dopyte platí, že ak sa zníži cena istého produktu, zvýši sa po ňom aj dopyt. Toto pravidlo je známe každému priemernému študentovi ekonómie, preto ma prekvapuje, že to nie je zrejmé predstaviteľom ST," reaguje Peter Polakovič, prezident IPV.
Zaujímavým argumentom ST je, že ak vo vyspelejších krajinách sú nízke ceny, neznamená to, že kvalita služby je dostačujúca. Keď sa ale v predošlých mesiacoch IPV zaujímalo o aké krajiny sa jedná a či to znamená že vo vyspelých krajinách poskytujú nekvalitné ADSL pripojenie, nedostali sme žiadnu korektnú odpoveď. Tento argument je teda iba slovnou hračkou.
ST ďalej informovali, že o služby na báze aDSL je veľký záujem. Zabúdajú ale napríklad spomenúť, že až 500 zákazníkov z aktuálne okolo tisícky ADSL zákazníkov pochádza z akciovej ponuky providera Slovanet, ktorý na týchto zákazníkov každý mesiac prerába. Spomínaný provider sa rozhodol svojim ADSL zákazníkov ponúknuť promočnú akciu obsahujúcu neobmedzený prenos dát za cenu bežnú napríklad v Poľsku, ST následne prenášané dáta spoplatnili. Keby nebolo týchto zákazníkov, mohlo byť aktuálne o polovicu ADSL zákazníkov menej. Čo by ST vyhlasovali v tomto prípade?
Aj napriek výroku, že "Pohľad na služby aDSL len zo strany ceny a nie aj kvality považujú Slovenské telekomunikácie, a.s., za neobjektívny" to boli práve ST, ktoré poskytli Telekomunikačnému úradu SR porovnanie ADSL v krajinách Vyšegrádskej štvorky z hlavného pohľadu cien. V porovnaní sa pritom asi zámerne vynechali cenovo výhodné ADSL programy v Poľsku a Maďarsku, ktoré odobrovali vysoké ceny ADSL na Slovensku.
ADSL stavajú ST do role nadštandartu. V okolitých krajinách ale ADSL nie je žiadnou novinkou, ale technológiou prístupnou pre bežných spotrebiteľov. Konštatovanie zástupcu ST, že ST nie sú charitatívnou organizáciou, už po prečítaní predošlých riadkov naozaj netreba komentovať.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).