Je to pravdepodobne tim, ze Nextra diky nasazeni nuloveho instalacniho poplatku, reklamni kampani (kolik potencialnich klientu asi sledovalo Ceske lvy?) a relativni znamosti dokazala ziskat velky podil na "trhu" s ADSL. Klienti Nextry jsou videt nejvice, protoze je jich pomerne hodne. Ja jsem na ruznych forech cetl o dlouhych vypadcich i u klientu jinych ISP. Spolecnym jmenovatelem techto vypadku nebyl nikdo jiny nez CTc. To, ze ma Nextra pekne vykutalenou hotline, jejiz cislo navic pred svymi klienty taji, je vec jina...
Otázkou stojí zda uvedené celovíkendové výpadky jsou výpadky Telecomu. Zatím si na podobné věci stěžují všude jen uživatelé Nextry.
Krom toho Vás jako zákazníka Nextry nemusí zajímat slevy jejich dodavatelů. Jestli Vám to nechodí, tak jim to neplaťte, ať si vzniklou škodu řeší s daným dodavatelem.