Pekny clanek. Nevim jak je to v CR - ale reklamu na G0G. ted slusne valcuje cilena addwr pro Facebook. Kdybych nevidel co se v tom toci a jak na to lidi slysi. Dalsi bublinka na vzestupu. :-}
No naše firma se věnuje profesionálně jak AdWords tak Facebook reklamám a mohu vám říct, že ani jedno jednak není bublina a za druhé že těžko se dá mluvit o válcování, protože každá cílí na trochu jiný segment a hlavně na jinou "nákupní náladu", kdy většina objemu AdWords se generuje u většiny zákazníků v search reklamě, zatímco u Facebooku je to čistě "kontextová" reklama (resp. cílená na sociodemo). Tj. zatímco v prvním případě dotyčný člověk hledá něco konkrétního, v tom druhém se snažíte najít někoho na afinitní cílení.
Oboje má své místo, kvalitně vedené kampaně mohou vydělávat tam i tam, ale ne u všech klientů, je třeba především správně vyhodnocovat kampaně a zaměřit se na ty efektivní (kampaně, fráze, reklamy, sociodemo ...).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).