na téhle myšlence pracujeme už 4 rokem. Myslím si, že za strany inzerentů je to skvělá personalizace na zacílení.
(chce to však max 30 dnů pak reklamu vypnout)
Ze strany uživatele to hodnotím jako pras...
Stále je v platnosti aukční systém. Pokud na ni delší dobu reagovat nebudete, tak se vám po čase pravděpodobně přestane zobrazovat. Obecně ale mohu říct, že remarketing bannery mají vyšší CTR než běžné bannery v obsahu, takže tento krok určitě nebyl krok vedle ani pro Google, ani pro partnery. Navíc remarketing se dá využít i mnohem kreativněji, než se píše v článku, naskýtá se spousta zajímavých využití. Podle mého naopak mají konečně využití pro své plochy i méně žádaní partneři, ideální místo pro remarketing.
U tohoto druhu reklamy je velmi důležité správně nastavit čas pro smazání cookie. Obávám se, že hodně inzerentů se bude snažit nahnat co nejobjemnější bazén návštěvníků svého webu (tedy cílovku pro remarketing) právě nastavením zbytečně dlouhé (a tedy kontraproduktivní) doby pro smazání cookie. Ideální je podle mne 30, max. 50 dní.
Ekonomicky to ze strany Google nechápu: Navštívil jsem jednu zahraniční službu a od toho dne se mi na všech plochách Adsense objevuje její reklama. Já o tu službu ale nemám zájem, nezaujala mě, a zřejmě znovu na tu reklamu nijak nebudu reagovat. Což znamená jen a pouze to, že Google i jeho partner, který reklamu zobrazuje, se na půl roku doborovolně připravil o jakoukoli možnost příjmů z mého počítače, protože mi namísto nových reklam, které by mě mohly třeba z kontextu zaujmout, bude servírovat neustále jednu a tu samou reklamu, která mě nezajímá.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).