Vlákno názorů k článku Aktualizace Google Penguin 2.0: boj se SEO spamery přitvrzuje od Cody - Ahoj Jirko, ona tahle není "kdejaká" ale poměrně důležitá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2013 9:57

    Cody

    Ahoj Jirko,
    ona tahle není "kdejaká" ale poměrně důležitá aktualizace. Stačí se podívat na zahraniční zdroje jak a kdo to řeší. Změny přístupu k advertorials jsou poměrně zásadní. Změny Seznamu nejsou ve srovnání s totuto změnou nikterak zásadní a poslední změna která opravdu stála za zmínku byl SeznamBot 3.0 v roce 2011. Nicméně není pravda. že se o těch změnách nepíše, naposledy jsem psal třeba osnovách.
    O tom, že cíl vyhledávače je stejný jsem psal už v tom článku, takže asi nejsem ve při, ne? Seztjně tak, že zneužívat slabých míst vyhledáívače je špatně.
    K tomu poctivě - bohužel nemůžu souhlasit, "poctivě" pro mne je to co není zakázáno a má přínos jak pro návštěvníky, tak pro web/klienta. a to jsme nyní kapánek jinde.

  • 6. 6. 2013 10:39

    Jiří Šubr (neregistrovaný)

    To je právě to, důležitá aktualizace je to pro ty, kteří pracují se SEO hlavně parametricky, technicky a podle nějakých norem. Přirozenost tady funguje už opravdu dlouho a šel bych radši touto cestou. Možná proto pak nebudete řešit kdejakou aktualizaci, která odbourává weby založené na praktikách dosti pochybných. V zahraničí se to dosti řeší naprosto jednoduše, tam jedou pochybné praktiky v úplně jiných měřítkách než v ČR, proto to tam má mnohem větší dopad.

    Změny Seznamu jsou naopak dosti razantní, i když se o nich nepíše, ale lze to vidět na skákání pozic jednotlivých webů.

    Tak to máme každý jiný názor, co je poctivé :) Tohle bych ale neřešil, důležité je, co je poctivé pro vyhledávač. Každopádně nevím, jaký měl pro tebe, tvoje návštěvníky a tvého klienta význam např. odkaz z 500ti katalogů. Tam vidím opravdu jen význam v tom, že to dříve fungovalo, tzn. mělo to přínos pouze a jedině pro web klienta.

  • 6. 6. 2013 17:10

    Cody

    Souhlasím s tím, že na Seznamu ke změnách dochází, ale podle toho jaké výsledky vidím, tak spíše k horšímu, alespoň poslední dobou se ty nůžky mezi Google a Seznamem spíše rozevírají.

  • 7. 6. 2013 15:22

    Michal (neregistrovaný)

    A nebo to je prostě potvrzení jeho profesionálního přístupu.

    Prostě když třeba pracujete ve zbrojovce tak je taky úspěch když vyvynete zbraň, která při poloviční ceně zabije 4x víc lidí a vyrábět takovou zbraň není zakázaný a je vlastně věc toho zákazníka co ji koupí jak ji použije.

    Jiná věc je, jestli to co je prezentováno jako "přínos pro návštěvníky" ti návštěvníci opravdu ocení a nebo jestli je to jenom dojem toho kdo SEO realizuje.

  • 6. 6. 2013 15:23

    morron (neregistrovaný)

    diky!! "poctivě" pro mne je to co není zakázáno a má přínos jak pro návštěvníky, tak pro web/klienta"

    tohle mluvi za vse. jste naduty a bezcharakterni kecalek. je mi z vas zle. a psat, ze posledni vetsi zmena na seznamu je z roku 2011 je opravdu zasah. je videt, ze o vecech jenom mluvite a jeste si myslite jaky nejste odbornik. jste prekladatel aj clanku a profesionalni mluvic bez konkretnich vysledku, jinak by jste tyhle blbosti nepsal.

  • 6. 6. 2013 9:15

    Jiří Šubr (neregistrovaný)

    Trošku mi přijde, že do Čech už ve velké vlně dorazil takový ten pocit řešit kdejakou aktualizace algoritmu, přitom Seznam ji mění každou chvíli a nepíše o tom nikdo, protože to je v podstatě úplně jedno.

    Cíl vyhledávače je jasný a pokud budou stále žít lidi v domnění, že chtějí na jeho slabině vydělat, pak se opravdu musí strachovat z kdejaké aktualizace, ale takhle se snad SEO nedělá, ne?

    Když děláte klientské weby, tak nemůžete stavět SEO na slabinách vyhledávače, protože se to dřív nebo později s aktualizací odhalí a dojde k sesazení pozic. A riskovat klientský web bych fakt nechtěl.

    Pavel Ungr: "No tady je potřeba říct, že "poctivě" se za poslední roky dost změnilo." - tohle není pravda, i když katalogy nebo třeba free PR články fungovaly, pořád to bylo nepoctivé, protože z 98% všech těchto případů nepřišel ani jeden relevantní človíček. Šlo tedy o rapidní manipulaci s výsledky, takže ano, fungovalo to, ale poctivé to nebylo. A ten, kdo to nedělal, si po pandě a tučňákovi vesele pískal na lepších místech.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).