Abych usnadnil práci konkurenci, při analýze našeho log souboru jsme zjistili, že lidé k nám chodí přes spojení "registrace do vyhledávačů". Osobně se mi toto slovní spojení vůbec nelíbí (považuji jej za zmatečné, často jde dokonce o podvod), nicméně zákazníci toto prostě vyhledávají - a tak nezbude než na to optimalizovat.
Roberte, ačkoliv jsi v celém článečku celkem výstižný a přesný, tady ses IMHO dopustil trochu zkratkovitého postupu. Opravdu si myslíš, že "nezbývá než optimalizovat" na slovo, přes které mi lidé sami chodí na stránky?
Vezmu to na příkladu. Na můj web o německých dogách pravidelně chodí celkem dost lidí přes slovo "mapa německa". Přitom zde žádnou mapu Německa nemám. Pouze mapu webu. Má mě to motivovat k tomu, abych na toto slovo začal "optimalizovat"? IMHO nikoliv.
Na příkladu jsem chtěl ukázat, že někdy to cenu má, někdy nemá. Možná bys to mohl blíže rozvést v tom semináři.
Takže: musí to mít samozřejmě s vámi nějakou souvislost - a podle toho, co sledujete (viz předcházející článek Marketing především - Letní škola SEO
Jinak v článku toho spoustu chybí, ale už takhle je šíleně dlouhý.