Telemarketing mne neotravuje, mám anonymní číslo. Reklamu jsem letos zatím do schránky nedostal (loni 2x, oba případy byly přiměřeně zpoplatněny, takže recidiva nehrozí) a do banky jsem odnesl přípis, aby mne s jakýmikoli obchodními nabídkami v žádném případě neotravovali. Totéž jsem udělal i s distributory vody, plynu, elektřiny a s pojišťovnou.Udělejte to také, svět je bez reklam mnohem hezčí.
Dulezite na celem problemu je, ze smernice EU je v podstate hodne volna a definuje jenom zakladni principy. Pak k tomu prijde cesky zakonotvurce, v tomto pripade Mlynar, ktery tomu vubec nerozumi, vytvori totalni paskvil a pak se jeste vymlouva, ze se jedna jen o implementaci direktivy do ceskeho pravniho radu... To neni jen pripad tohoto zakona, to je pripad vsech.
Dalsi vybornou kapitolou je stanoveni pokuty az do vyse 10 mil. Kc za poruseni tohoto zakona, a to byt i jedinym e-mailem. Troufam si tvrdit, ze tak jak je zakon postaveny ho stihla porusit kazda firma, ktera vubec e-mail ma... Ten zakon totiz neblokuje SPAM, ale prakticky jakoukoliv elektronickou obchodni korespondenci.
Cele OPT-IN vedlo k tomu, ze firmy prestaly vyuzivat pomerne neskodny e-mailovy marketing a zacaly vyuzivat daleko otravnejsi telemarketing.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).