Vlákno názorů k článku AO vs. Telecom: spor o korektnost argumentů od Jelen - Je zajímavé,že společnost Tele2 používá metody srovnavací reklamy(stavěné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2004 9:45

    Jelen (neregistrovaný)
    Je zajímavé,že společnost Tele2 používá metody srovnavací reklamy(stavěné výrazně ve svůj prospěch) v podstatě od počátku své existence a staví na ní svou vratkou budoucnost.Jakmile si však někdo jiný dovolí srovnávat ceny s nimi tak to už v pořádku podle nich není.
    Navíc je pravda,že Tele2 přesvědčuje své zákazníky aby maximum hovorů realizovali právě přes Tele2-je to logické,čím víc hovorů,tím větší tržby. Proto jim rádi nabídnou přednastavení volby operátora do přístroje a nebo rovnou nejlíp pevnou volbu operátora.To, že má zakazník v tarifu,který musí zároveň platit telecomu volný kredit a nevyčerpá ho,čímž se provoz stanice prodražuje už pro takové Tele2 není podstatné.Podstatné je uvést,že oni mají levnější munutu volání!!Styl soutěže na bázi srovnávací reklamy a sestavování scénářů šitých vždy po stránce výhodnosti na míru tomu kdo srovnává tady zavedla právě Tele2 a teď se to proti ní obrátilo. Sklízí tedy trpké ovoce ze stromu který sama zasadila.
  • 19. 7. 2004 10:06

    Rosťa (neregistrovaný)
    Co je divného na tom, že firmy používají v reklamně to, co je pro ně výhodnější? To je snad normální. Nenormální by bylo, kdyby Telecom v reklamně propagoval Aliatel a Tele2 říkalo, že se dá volat za nějakých situací s Telecomem levněji.
  • 19. 7. 2004 10:27

    Vítězslav Novák (neregistrovaný)
    Ale on Jelen taky netvrdí, že je to divné. Říká, že je to pokrytecké. V jedné staré knize se píše cosi o smítku v oku bližního a břevnu v oku vlastním. A slovo "pokrytectví" se na takové chování hodí velice dobře.

    Že je to běžné? No, je. Ale o nic méně pokrytecké. A od nás je blbé, že takové reklamy na nás (jako na masu spotřebitelů) zabírají. Důkazem toho, že zabírají, je to, že se používají.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).