Ono zas podle chovani jednoho prodejce tezko muzete posuzovat celou firmu. Za predpokladu, ze dotycnej obchod je oficialni prodejce Apple by bylo dobry napsat primo do Applu a pak se teprve zacit rozhodovat, jestli Apple nestoji za nic.
Tohle pisu jako priznivce PC, Apple nemam rad (jen na vysvetlenou).
Tomu nerozumim. Proc bych mel psat po vsech certech s nejakou US firmou ve veci, ktera se tyka distribuce? Distributora prece ten vyrobce vybral ... Nebo ne?
Se zahranicnim partnerem/vyrobcem ma smysl bavit se v pripade, ze resim nejaky hodne zapeklity technicky problem. Urcite ne to, ze mi prodejce neni schopen dodat lokalizovanou verzi software nebo to, ze nemam na papire oznacenou dvouletou zaruku ...
Treba proto, ze kdyz materskou firmu upozornite, ze se jeho zdejsi vyhradni dodavatel chova neseriozne a poskozuje tak jeho jmeno, tak je v jejim zajmu sjednat napravu? ;-)
presne tak, prototze pokud se o tom "matinka" nedozvi, bude si dal myslet ze tu odvadeji dobrou praci. takhle dostal konkretni obchodik prez usta a misto rozcilovani se v obchode a debatami s ceskymi dodavateli - coz je mezi nami dost hruza v 99% pripadu - ktere k nicemu nevedou jsem usetril skoro polovinu penez a spoustu casu a nervu.
Těch důvodů je mraky, např.:
1. Pokud jsou "ti nahoře" serióznější, tak mi pomůžou s řešením.
2. Budu-li příště něco potřebovat, nejspíš bude i česká strana vstřícnější.
nikoliv, napsal ceskemu zastupci, firme cds, ta nema s apple vubec nic spolecneho krome vyhradni distribuce a zastupovani pro vychodni evropu. pokud se chcete k necemu dostat, obracejte se na nemecke nebo britske zastoupeni apple, obcas je to jedina moznost jak se k necemu dobrat, mel jsem podobnou zkusenost s powerbookem g4 a cele se to zaclo hybat az kdyz jsem kontaktoval primo apple us, do tydne bylo vse vyreseno k moji spokojenosti, dokonce i se slevou za zpozdenou dodavku.
proste proc jit za kovarickem, kdyz muzu jit za kovarem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).