Vlákno názorů k článku Překročený limit arogance od Bluetone od anonym - LOL :)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 3. 2006 15:46

    Adam Skalak (neregistrovaný)
    USA:
    Take bydlim v UK a mam uplne stejne zkusenosti. Jde reklamovat uplne vse krome BT. Kolega ktery pracoval v USA mi vzdy rika ze tam lze reklamovat uplne vse. Navic bych zminil serial Ally McBeal ve kterem je videt ze v USA lze vysoudit uplne vse :-)

    UK:
    At je tento clanek pravdivi ci ne potvrzuje stav CR v oblasti CUSTOMER SERVICE. Dokud jsem nevytahnul paty tak mi to prislo normalni ale nyni si vsimam jak jsou firmy v Cechach arogantni, neprijemne a nevazi si zakazniku.

    SEO:
    Jelikoz pracuji v oblasti Search Engine Marketingu a SEO tak jsem si vsimnul zajimave skutecnosti:
    -Nespokojeny zakaznik zverejnil emailovou komunikaci s firmou
    -Pri vyhledani nazvu firmy se firma pohybuje prirozene na prvnich pozicich na Google (http://www.google.com/search?hl=en&q=n%C3%A1bytek+strnad&btnG=Google+Search)
    -stranka se zminenou spatnou zkusenosti se vsak pohybuje take na prvni strance (http://forum.living.cz/read.php?35,1211339,page=1)
    -pokud stranka bude stoupat tak se muze priblizit samotne firme tak blizko az to pro firmu bude velmi neprijemne

    Vim, malinko jsem odbocil :-)
  • 9. 3. 2006 14:34

    PaJaSoft
    Samozvance prava mam nejradeji... na kazdou pisemne podanou reklamaci je treba radne odpovedet... pokud dodavatel nedodrzel ani tento elementarni postup (pozadovana data mohl zfalsovat a uzivatel nema sanci prokazat opak), je to jeho blbost a necht je na pranyri...

    Ono to mereni v ceskych luzich a hajich je vubec takove velmi zajimave...(a zejmena odpovidajici "realite")

  • 9. 3. 2006 11:14

    Jan (neregistrovaný)
    Musim rict, ze osobne mam presne opacnou zkusenost. Je to sice jiz par let, kdy jsem zil v USA, ale v te dobe tam byla normou profesionalita a vstricnost, o ktere se nam v CR ani nezda. Totez plati v UK, kde ziji ted - neznam firmu, krome polo-monopolu BT (coz jen potvrzuje muj nazor na fungovani konkurence), ktera by byla tak hloupa, ze by riskovala poskozeni jmena kvuli par stovkam. Naopak, radeji plati i neopravnene reklamace. V USA to dokonce byvalo (a slycham, ze to plati i ted) tak, ze existovala kasta notoricky nespokojenych zakazniku/parazitu - vzdycky si nechali poskytnout nejakou sluzbu, pak nasli nejaky duvod ke stiznosti, casto naprosto nesmyslny, a nasledovalo cerpani sluzby zadarmo ci alespon za zvyhodnenych podminek.

    Tady v Britanii jsou s reklamacema situace, ktere cechovi pripadaji az smesne (a zduraznuji, mam s tim osobni opakovanou zkusenost) - napriklad kdyz kupuju mobil, tak se naprosto nenamaham cist recenze na netu a podobne, proste jdu do libovolneho obchodu, koupim, a kdyztak za 14 dni prijdu, a reknu, ze neni jak jsem si predstavoval - zadne reklamovani, zadne dokazovani, ze je vadny, proste se mi omluvi a daji mi penize zpatky (navic ne v hotovosti, ale primo na kartu, tak jak jsem platil). Takhle to tady funguje obecne. Zdejsi firmy uz ve zdejsi ostre konkurenci davno prisly na to, ze se jim jejich vstricnost vyplati.

    Jen tak mimochodem, treba na ty par dnu pouzivane mobily tu maj extra obchody, prodavaj je v neoznacenejch krabicich bez loga vyrobce za minimalni cenu, a cesi sem pro ne jezdi z ceska a kupujou je po kufrech.
  • 9. 3. 2006 7:25

    Honza (neregistrovaný)
    Nechci rikat, ze jde o "prkotinu", nicmene jak sleduji podobne kauzy z posledni doby (nejenom na Lupe), tak mi tyhle veci prijdou jako hodne "slaby kafe".

    Ve Spojenych statech s vami ty nejvetsi (vetsinou celonarodni a nadnarodni) spolecnosti zametou pri podobnych potizich tak, ze Kocourkov jmenem Ceska republika je proti tomu raj.

    Casto se dokonce stava to, ze i prestoze mate v ruce dukaz o vasi pravde, odpoved je takova, ze tohle nikoho nezajima. Velke firmy jako T-Mobile, Cingular, celonarodni financni ustavy, ISP... tady proste maji vlastni zakony a temi se ridi. Podobnych clanku bych mohl sepsat tuny.

    Problem je hlavne ve smysleni bezneho Americana, ktery po tretim marnem hozeni hrachu o zed radeji zaplati a necha se o "tech par babek" odrbat i za par mesicu. Plus - zakony na ochranu spotrebitele tu sice jsou, ale jaksi chybi kdo by je chranil. Tech par federalnich a statnich instituci vam bud rekne, ze mate urgovat spolecnost se kterou jste ve sporu nebo ze je to proste nezajima, jelikoz jde o "par babek".

    V posledni dobe, kdyz si zarizujete nejenom mobilni telefony za pausal, ale dokonce i predplacene tarify, musite souhlasit (mimo jine) i s tim, ze se proti spolecnosti nespolcite s jinymi "spokojenymi" zakazniky v takzvane "class action" a nepokusite se dotycnou firmu oskubat (pokud znate americke zakony, tak vite, ze i uzavrena smlouva, poskozujici vase prava je smouvou, kterou musite dodrzet) .

    Cely muj point je v tom, ze v Cesku se casem kamsi dostanete (sice to mozna trva, ale nakonec dopadne), kdezto tady vetsinou dostavate generovane odpovedi po dobu nekolika mesicu a nakonec vas stejnou poslou ke vsem certum.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).