Pokud reklamujete spatne vyuctovanou sluzbu (jakoukoli) tak prvni zasada je NEPLATIT. Jakmile zaplatite, uz z nich vzivote ty prachy nedostanete.
Vim o podobnem pripadu s karnevalem, kdy davali 2 mesice lepsiho tarifu zdarma, pricemz na telefonicky dotaz tvrdili ze pokud zakaznik po tech 2 mesicich nepodepise smlouvu, tarif automaticky spadne na ten jeho, s cimz dotycny samozrejme souhlasil. Treti mesic mu prisla faktura na vyssi tarif a dalsi mesic znova. Oboje reklamoval a najednou mu zacali tvrdit, ze musi dat 2 mesicni vypoved. Protoze ani jednu nezaplatil, dokonce ho odpojili.
Teprve po pozadavku aby predlozili jim podepsanou smlouvu na sluzby (kterou samozrejme nemaji a pisemnou smlouvu nelze menit ustne) a zmince ze na ne dotycny poda zalobu byla najednou zniceho nic reklamace uznana.
Dotycny to dal pokud vim neresil, osobne bych jeste pozadoval nahradu skody, ktera mi vznikla jejich porusenim smlouvy (neopravnene odpojeni od sluzby).
Z vlastni zkusenosti vim, ze jsem mel take skoro 2 mesice "lepsi" tarif u Karnevalu (tehdy 2M linka), ale pote jsem jej _SAM_ musel zrusit, tedy snizit na puvodni objednany tarif. Za downgrade jsem nic neplatil (jinak podle smlouvy si uctuji 500Kc), stihl jsem to "v terminu". Podobne u rodicu. Zadny automaticky downgrade se nekonal.
Pokud si dobre vzpominam, bylo mi pri podpisu smlouvy nabidnuto, ze mohu (zkusebne) urcitou dobu - asi ty 2 mesice - komunikovat rychleji za cenu pomalejsiho pripojeni, s tim, ze pokud mi to nebude vyhovovat, mohu bezplatne prejit zpet na puvodni rychlost behem teto zkusebni doby. Myslim, ze jsem mel take moznost tuto volbu odmitnout. Rozhodne jsem nemel s nicim zadne potize, jasne a bezproblemove - oboustranne.