Ne tohle je fakt. Hlavne u telefonu. U ISP ani tak ne. I kdyz zrovna CTc by klidne mohl. Treba firemni telefony a tam se to ztrati. Delaji to opravdu velky spolecnosti plosne na urcity sorte zakazniku s velkym objemem hovoru. A ty tri reklamace se porad vyplati. Je to naprosto bezna praxe.
S pocitanim dat jsou hlavne naklady kvuli vypatlanym blbeckum marketakum kteri si neco vymysli a mysli si ze se jim to hned vrati. Jeste ze tak. Jinak bych bydlel v popelaku.
Telekomunikacnim operatorum se nevyplati si privydelavat. Naklady na reseni reklamaci jsou vetsi nez par kacek, ktere ISP ziska. Mimochodem, mereni dat samo o sobe se ISP nevyplati - administrativa a technologie kolem je prilis velka, aby to poplatky zakazniku zaplatily.
Mohu Vam prokazat, ze CTc to takto delal s mega telefonnima hovorama v delce 1-3s na mobilni operatory par let zpet... alespon ze ty reklamace uznaval - ale cukal se...:-)
Telco firmy obcas tu a tam nekomu pripocitaji navic. Kdyz to udelaji treba tisicum zakazniku po stokorune tak je z toho peknej vejvar. To hlavne ty velky firmy. Je to beznej jev. Uz od ty doby co se zacly tarifikovat telefony.
Zakaznik to vetsinou nepozna a nebo mu hned uznaji reklamaci. Ale spolihaji na to ze vetsina si toho nevsimne. To je treba duvod proc telecom nedava k uctu automaticky zdarma vypis vsech hovoru tak jak je tomu v civilizovanejsich krajinach.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).