Plácáš kraviny. Jak dobré jméno může mít Bluetone, když nejsou schopni do 14 dnů poslat vyjádření k jedné reklamaci?
Jak dobré jméno má tá firma s Applem, když i z jejího vyjádření je zřejmé, že několikrát chybovali a v diskuzi se s podobně negativní zkušeností vyjádřila řada lidí?
Když umíš psát, umíš asi i číst, takže pokud tě články od takového autora nezajímají, tak se na ně vykašli. Nebo je čteš a komentuješ akorát proto, abys mohl prudit?
Tohle je uz dalsi clanek stejneho autora, ktery ocividne jen spini dobra jmena firmy. Minule APPLE CZ, a dnes BLUETONE... kdo to bude priste ? Nechapu, proc na LUPE vychazeji podobne clanky..., pro autora: zaloz si blog, a pis si to tam, rekl bych ze to tady nikoho (me urcite) NEZAJIMA.
Pokud nebudou existovat podobný články a veřejný reakce, tohleto chování firem bude pokračovat. A já jsem rád, že se objevují na víc čtenym serveru než nějakym blogu.
Mimoto ČRa se mohou bránit, jako každej - samozřejmě věcně a argumentačně, jinak jim to nikdo žrát nebude, nějaký marketingový kecy nebo že v podmínkách mají bla bla bla...
A obecně:
Chtěl bych vidět tebe, kdyby se to stalo tobě. Zaplatíš jako poslušná ovce, aniž by ses o cokoliv zajímal - to je vůbec to nejhorší a nejhloupější řešení. Zveřejnění zkušeností na čteném serveru je to nejlepší, a taky samozřejmě negativní reklama pro takovou firmu.
Když bude taková firma dost velká a zazobaná, resp. zákazníci jí budou dál skákat na přiblblou reklamu, i když k nim bude arogantní a bude je bez důkazů, vysvětlení a komunikace okrádat, bude jí to jedno. Když se ale to tupý a blbý lidský stádo probudí, a bude-li mít použitelnou alternativu, bude se muset tahle firma změnit nebo za chvíli krachne, protože se na ní všichni v..... - i to je kapitalismus.
Kdysi jsem v Brne reklamoval notebook, oprava za 10 minut na pockani. Tehdy to pro ne delala mala firmicka. Ted si sami otevreli v Brne velke servisni centrum a konec. Kolega jim vezl na reklamaci notebook a rekli mu, ze to bude par tydnu trvat. Nakonec jednoho technika ukecal, ze se objednaji nahradni dily a az dojdou, tak mu zavolaji. Mezitim si mohl kolega notes odnest a pouzivat. Sami porad nevolali, tak jim volal kolega sam. Dozvedel se, ze uz dily jsou, tak at notes donese. Donesl ho tam a za dva dny volal, jestli to je hotove. Bylo mu receno, ze jeste nejsou nahradni dily... Byly az za dalsi dva tydny.